Ruski turisti sprašujejo za trezorje

Foto: Žurnal24 Lani so Rusi iz Antalye preganjali Nemce.
Še včeraj države tretjega sveta, danes prva svetovna sila. Rusija, Kitajska in Indija ne postajajo samo poglavitni svetovni izvozniki blaga in storitev, temveč tudi turistov.
Oglej si celoten članek

Geostrateško preurejanje sveta je očitno zajelo tudi turizem. Kot je razvidno iz podatkov, ki so jih predstavili na nedavno izvedenem seminarju z naslovom "Turizem in trendi“ v Nemčiji, postajajo prebivalci včerajšnjih siromašnih držav tretjega sveta svetovni popotniki in s tem posredno narekujejo trende v turizmu.

V letu 2007 se je za potovanje v tujino odločilo 18,5 milijonov Rusov – dve tretjini med njimi iz turističnih vzgibov, 13,6 milijona Kitajcev, 13 milijonov ljudi iz držav na Arabskem polotoku, pet milijonov Indijcev in tako naprej. " Z ozirom na številčnost prebivalstva v teh državah ne gre za osupljive številke, zato pa imajo ti, ki se odločijo za potovanje, polne žepe," pravi vodja seminarja Armin Vielhaber. Turisti iz držav tretjega sveta se namreč rekrutirajo iz elite, ki je nastala po silovitem gospodarskem razvoju v teh državah v zadnjih letih.

Pridejo polni denarja
Ob tem navede primer znanega turškega letovišča Antalya, ki je s svojo all inclusive ponudbo postala eden najbolj priljubljenih ciljev ruskih turistov. Turški hotelir Yusuf Hacisüleyman se spominja začetkov: " Ruski turisti so nas takoj po prihodu vprašali, kje imamo trezorje, da bodo shranili svojo gotovino in kreditne kartice. Nato so kot kakšni sestradanci zasedli naše restavracije in bare. Noči so preživeli v nočnih klubih, nato pa spet v restavracije ..."

Hotelirji v Antalyi so zaradi povpraševanja morali skleniti nove pogodbe o dobavi vodke. Začeli so ponujati tradicionalno rusko prehrano. To so storili rade volje, saj povprečen ruski turist za šilce vodke iz principa odšteje dvojno ceno in zraven doda še bogato napitnino.

Vse podražitve mirno sprejmejo
Zapravljivi ruski turisti – podobno radodarni so tudi turisti iz drugih nekoč nerazvith držav – so (ne)hote bistveno vplivali na turistično ponudbo. "Turistični aranžmaji so dragi kot še nikoli. Samo za letalsko karto za desetdnevno potovanje v Egipt je denimo treba odšteti 350 evrov. Še pred leti si jo dobil za nekaj mark. Hoteli, muzeji, letalske družbe, vsi prekomerno dražijo. To si lahko mirne vesti privoščijo, saj bogatim turistom iz Vzhoda ni nič predrago, " meni šef nemške turistične agencije Peter Mario Kubsch.

Naval bogatih turistov z Vzhoda številne agencije občutijo na najbolj možen konkreten način. Čedalje več tuških hotelov se namreč odpoveduje sodelovanju z njimi, saj raje kot varčne evropske turiste sprejemajo bolj radodarne ruske turiste.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.