Med in tik po božično-novoletnih praznikih so v novomeški tovarni avtomobilov Revoz opravili posamezna dela in postopen zagon delov proizvodnje, ki so potrebni pred zagonom celotne montaže. Pripravljali so se tudi na proizvodnjo novega clia 4, ki jo predvidevajo konec februarja. Za potrebe slednje nameravajo zaposliti predvidoma 300 do 500 dodatnih delavcev, pogovore s kandidati so začeli že decembra lani.
Po podatkih uprave naj bi konec preteklega leta pričakali s približno 130.000 izdelanimi vozili in proizvodnim izidom na približni predlanski ravni. S prihodom clia 4 pa si letos obetajo vzpostavitev nočne izmene in dvig proizvodnje na 180.000 do 190.000 vozil letno oz. 40-odstotni dvig Revozovega izvoza. Februarja ali marca naj bi začeli izdelovati tudi električna vozila smart.
Dogovor o plačah še v zraku
Optimizem vodstva ni čutiti med delavci; ko je med delavci decembra zakrožila vest, da naj bi iz naslova letne nagrade oziroma božičnice prejeli le 125 evrov bruto, so nezadovoljstvo delili tudi z našim portalom. Sindikatu je tik pred prazniki vendarle uspelo spogajati višjo nagrado. "Dosegli smo dogovor, da bodo Revozovi delavci dobili 500 evrov bruto letne nagrade," je za naš portal potrdil glavni Revozov sindikalist Slavko Pungeršič.
Pred prazniki sindikat in vodstvo Revoza vendarle ni uspelo doseči dogovor glede plač za naslednje 4-letno obdobje. "Ostali smo pri plačni politiki, za zdaj ni še nič zaključenega; podrobnosti, kje so največja razhajanja, tekom pogajanj ne bi pojasnjeval," je bil danes skop Pungeršič.
Povedal je, da se bodo pogajanja nadaljevala jutri ali najkasneje v sredo, zaključili naj bi jih do konca januarja. Kakšna bo formula izračuna plač Revozovih delavcev je tako še v zraku, ravno tako višina njihovih regresov, božičnic in ostalih nagrad ter tudi napredovanj.
Kaj pa agencijski delavci?
V Revozu so sicer skladno s svojimi napovedmi za prehod na višjo urno proizvodnjo 44 vozil na uro septembra lani zaposlili več kot sto agencijskih delavcev, ki so po uvajanju jeseni začeli z delom. Skupaj zdaj zaposlujejo približno 2200 redno zaposlenih in približno 300 agencijskih delavcev.
"Kot sindikat seveda zavzemamo stališče, da bi bilo potrebno ljudi redno zaposlovat, po drugi strani pa se zavedamo politike Reanulta, ki tega ne dopušča. Podobna je tako v Španiji kot v Franciji. Trenutno je prodaja dobra, potrebno se je prilagajati trgu. Tretje izmene so bile vedno takšne, da se ni vedelo, koliko dolgoročne so," številke agencijskih delavcev komentira Revozov sindikalist Pungeršič.
Poudarja, da so take oblike dela z vidika sindikata seveda slabe, po drugi strani pa izpostavi, da takšnim delavcem zakonodaja vendarle zagotavlja enake pravice kot redno zaposlenim. Do tistega trenutka, seveda, ko pride do odpuščanj. "Na ta način se vendarle nekako brani stalno zaposlene. Težko je, a težke so tudi trenutne gospodarske razmere," sklene Pungeršič, ki pripomni še, da vlada konkurenca tudi med Renaultovimi tovarnimi samimi, ne le nasproti drugim avtomobilskim proizvajalcem.
PREBERITE TUDI:
Leto 2017 za vodstvo Revoza polno pričakovanj in optimizma
Kako evropski šef Renaulta gleda na prihodnost Revoza?
dezurni@zurnal24.si
Denar ,ki ga Slovenija vedno znova namenja v Revoz je za plače delavcev ,profit pa gre v žepe Francozov ! …
Lopovski Revoz.<br />Najprej zaposli in dobi podporo od države za novo zaposlitev delavcev.<br />Nato odpusti in nato spet zaposli delavce …
prikazovanje slabega dobička je že nacionalni šport,država pa itak ne more nič pri tem oz.si ne upajo preverjat stanja v …