V prvi fazi bo storitev na voljo vladnim službam, večini ministrstev, organom v sestavi ministrstev, upravnim enotam, centrom za socialno delo ter nekaterim drugim institucijam javne uprave. Gre za okrog 100 institucij,.
Dokumenti bodo vročeni v predale v eUpravi. Prejem dokumenta bo potrebno potrditi s »podpisom« vročilnice. Uporabnik eUprave lahko v nastavitvah obveščanja izbere, ali bo ob prejemu pošiljke dobil SMS ali elektronsko pošto z obvestilom, da je v njegov predal v eUpravi prišel dokument, možno je tudi oboje.
Prav tako nas je zanimalo, kaj se bo zgodilo, če po 15 dneh dokumenta ne boste prevzeli. Če uporabnik, ki je izbral vročanje v predal v eUpravi, vročilnice ne podpiše, se pošiljka vroči po 15-ih dneh oziroma kot je zakonsko določeno. Torej enako, kot če ne bi prevzel priporočene pošiljke.
Državljanom bodo torej v tej prvi fazi elektronsko vročeni dokumenti le v varne predale na eUpravi in z osebno privolitvijo državljana, ki jo lahko instituciji poda na kakršenkoli način (ob oddaji vloge na eUpravi ali pa podatke o varnem predalu sporoči tekom samega postopka).
Pogoj za sprejem dokumentov preko varnih predalov na eUpravi je, da ima državljan veljavno sredstvo e–identifikacije (digitalno potrdilo ali mobilno identiteto smsPASS). Uredi si jo lahko vsak državljan Republike Slovenije, starejši od 15 let, ki ima v Sloveniji dodeljeno matično in davčno številko.
dezurni@zurnal24.si
To bi moralo biti dovoljeno samo za izjemne primere kot so zemljiskoknizni zapiski in podobna krama. Ampak vse ostalo bi …