Rešitev za tiste, ki vas je preko spleta opeharil trgovec

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Od včeraj je na voljo spletna stran Evropske komisije, ki spletnim kupcem nudi možnost alternativnega reševanja sporov. Zagotavljajo brezplačno in učinkovito reševanje sporov v 30 dneh.
Oglej si celoten članek

Na enotni spletni strani, ki jo je vzpostavila Evropska komisija, bo odslej mogoče v kateremkoli EU jeziku oddati pritožbo zoper trgovca, kadar imate težave z izdelkom ali storitvijo, kupljeno prek spleta. Pritožiti se je mogoče čez domače in tuje trgovce. Reševanje sporov naj bi nadomestilo drage sodne postopke, a se kupec lahko še vedno odloči za klasično pot na sodišču.

Za naročila s Kitajske tega načina reševanja sporov ni mogoče uporabljati, saj mora imeti kupec bivališče, trgovec pa sedež v EU. 

Kako bo postopek deloval?


Po pritožbi na spletni strani bo trgovec dobil obvestilo, da je nekdo vložil pritožbo zoper njega. Kupec in trgovec se bosta nato skupaj dogovorila o organu za alternativno reševanje sporov, ta pa bo skušal najti ugodno rešitev za obe strani.

Posrednik bo pridobil podrobnosti o pritožbi in prek platforme komuniciral s pritožnikom in trgovcem. Rešitev spora pa bo predlagana v 30 dneh.

Stroški postopka bremenijo spletnega trgovca in naj bi znašali od 35 do 50 evrov na spor, uporaba platforme je za uporabnike brezplačna.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.