“Zelo me žalosti, da smo toliko plačali za stanovanja, dobili pa zelo veliko napak. Naše reklamacije se ne rešujejo ustrezno. Morda zavlačujejo, da bi prej potekel garancijski rok,” so nam potožili stanovalci novega naselja Brinje na Kozini, katerega investitor je bil koprski Stavbenik. Seznam napak je dolg: kvarjenje dvigala, zelo slab parket, umazane ploščice v kopalnici, ki jih ni mogoče očistiti, popokane stene, zamakanje, na balkonih ni naklona, zato se zadržuje voda, zvita vrata v stanovanju, okna ne tesnijo, rolete se zatikajo, na balkonih odpada omet …
Pisne reklamacije rešujejo
V Stavbeniku, ki je do zdaj prodal dobro polovico stanovanj, so nam odgovorili, da se na vse pisne reklamacije odzivajo in jih sproti rešujejo oziroma jih bodo, ko bo vreme ustrezno. Težave pa imajo tudi s podizvajalci, saj so nekateri propadli in so morali najti druge.
Ne vedo, kaj plačujejo
Od upravljalca pa stanovalci že dlje zahtevajo natančne podatke o stanju sistema za ogrevanje ter stanju števcev oziroma porabi, saj so računi za ogrevanje zelo visoki, zato se nekateri grejejo na elektriko. V podjetju Stavbenik servisne storitve pojasnjujejo, da jim dobavitelj plina vsak mesec izstavi račun glede na stanje števca v kotlovnici. Ta se 40-odstotno razdeli fiksno po površini stanovanj, 60-odstotno po porabi. Na položnici je viden znesek računa dobavitelja in delež posameznega lastnika. “Kdor želi, lahko pri nas vidi podatke o porabi po števcu,” pravijo in dodajajo, da izkoristek glede na veliko neprodanih stanovanj ni optimalen in da so naročili dodatno analizo delovanja sistema.
Reklamacije se vrstijo
Stavbenik.
Stanovalci novega naselja Brinje opozarjajo na številne napake in visoke stroške.