“Rdeči gumb mi je rešil življenje”

Foto: Boštjan Tacol
Foto: Boštjan Tacol
Pomoč na daljavo. Od zdaj bo za uporabnike cenejša, saj jo bosta ponujala tudi Telekom in Pacient.
Oglej si celoten članek

Klici. “Imamo eno uporabnico, ki pokliče vsak dan; tako ima občutek varnosti. Veliko jih kliče zaradi padcev, gumb pogosto pritisnejo tudi pomotoma. Včasih pa le želijo koga, s katerim se lahko pogovorijo,” pravi Bojana Mazil Šolinc, direktorica celjskega doma upokojencev, kjer izvajajo pomoč na daljavo.

Od 1. oktobra bo storitev na voljo uporabnikom po vsej Sloveniji. Ponujalo jo bo podjetje Pacient, za tehnično povezavo pa bo poskrbel Telekom Slovenije. Uporabnik se bo lahko odločil med posebnim stacionarnim ali mobilnim telefonom z rdečim gumbom, ki ga bo sprožil, če bo v stiski. Operaterji v klicnem centru mu bodo lahko svetovali na daljavo, ga povezali s splošnim zdravnikom ali k njemu napotili nujno medicinsko pomoč, gasilsko službo ali policijo ter o dogodku obvestili svojce.

Šestinsedemdesetletni Drago Berlan, sicer uporabnik Zavoda za oskrbo na domu Ljubljana, pravi, da živi sam in tako najhitreje dobi pomoč. “Reševalno vozilo je v desetih minutah pri meni, sicer pa čakam pol ure ali več. Pred dvema mesecema, ko nisem mogel dihati, ker mi je voda zalila pljuča, mi je ta storitev rešila življenje,” opisuje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.