Prodaja glasbe še kar raste

Foto: Žurnal24 glasba iStock
Čeprav so bili prihodki od prodaje digitalne glasbe lani za 40 odstotkov višji od tistih leta 2006, pa to ni dovolj za glasbene založbe.
Oglej si celoten članek

Prihodki so se tako lani na svetovni ravni povečali na 2,9 milijarde dolarjev, vendar tolikšna rast ni dovolj, da bi glasbenim založbam pokrila izpad prihodkov zaradi velikega padca prodaje zgoščenk. Poleg tega se rast prodaje digitalne glasbe upočasnjuje, opozarjajo v mednarodnem združenju fonografske industrije (IFPI). Po njihovih podatkih se je namreč prodaja s 380 milijonov dolarjev v letu 2004 leto pozneje potrojila, v letu 2006 pa podvojila, medtem ko se je lani prodaja, kot rečeno, povečala le za 40 odstotkov.

Do upadanja prodaje glasbenih zgoščenk sicer prihaja tako zaradi vse večje priljubljenosti digitalne glasbe, ki jo uporabniki kupujejo prek spleta, kot tudi zaradi piratstva oziroma nezakonite izmenjave glasbe prek spleta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.