Pred kratkim je svojo izkušnjo osemurnega sedenja na tleh z vlakom Slovenskih železnic iz Ljubljane do Budimpešte delil bralec, zdaj se je na nas obrnila mlajša bralka.
Iz rodnega Celja se je namenila v Ljubljano, kjer dela in študira. Na okencu železniške postaje v Celju ji je zaposlena na IJJP kartici po nesreči izbrisala vlogo za subvencionirano vozovnico, do katere je upravičena, pravi bralka.
Za napako se ji ni opravičila, od nje je zahtevala celo, naj vozovnico plača po običajni ceni. Bralka se je na njeno zahtevo pritožila in ji prijazno omenila, da za nastalo situacijo ni kriva in bi želela plačati le subvencionirano vozovnico.
Dijaki, študenti in udeleženci izobraževanja odraslih so upravičeni do nakupa subvencioniranih vozovnic, če je njihovo prebivališče oddaljeno najmanj 2 kilometra od kraja šolanja. Pogoj za spletni nakup subvencionirane vozovnice je odobrena vloga za izdajo subvencionirane vozovnice v obdobju, za katerega želijo opraviti nakup.
Na vlaku je sogovornica priložila kartico IJJP, sprevodnica pa jo je opozorila, da ta ne deluje. Bralka ji je razložila neljub dogodek. Med potjo je poklicala na glavno pisarno Slovenskih železnic, kjer so se ji kljub drugačnim trditvam s strani gospe na okencu nemudoma oglasili. Dejali so, naj to uredi z zaposlenimi na celjski železniški postaji, kjer se je dogodek zgodil.
S pisanjem pritožbe so jo preusmerili na ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, ki je zadolženo za integriran javni potniški promet. Na njeno sporočilo, v katerem je izpostavila nekompetentnost in neprijaznost osebja Slovenskih železnic, se je ministrstvo še isti dan odzvalo in ji pomagalo z izpolnjevanjem vloge.
Na drugi strani je bralka na odgovor Slovenskih železnic čakala dva tedna. V sporočilu so jo pozvale, naj jim pošlje številko računa, da bodo preverili njene trditve. Ob tem so jo posvarili, da bo celoten postopek trajal vsaj en mesec in morda zanjo niti ne bo prinesel želenih rezultatov, češ da je težko dokazati, da se je to resnično zgodilo.
Na Slovenskih železnicah odgovarjajo, da se jim to do zdaj še ni zgodilo in gre torej za edini primer. "V potniškem prometu Slovenskih železnic prodajamo tudi produkte subvencioniranih vozovnic IJPP in primerov, da za vlogo, ki izpolnjuje vse potrebne pogoje ministrstva, ne bi mogli izdati vozovnice, nimamo zabeleženih. Tudi v primeru, da se vloga izbriše, se jo lahko s strani prodajnega osebja ponovno vnese in se izda vozovnica," nam odgovorijo.
Dodajo, da so za tovrstno težavo prejeli zgolj eno pritožbo oziroma vprašanje potnika, pri čemer ne morejo trditi, da gre za primer s potnico, ki ga opisujemo.
"Na prejeto pritožbo smo odgovorili, da potrebujemo CUID številko brezstične kartice, ki je osnova, da lahko preverimo, kaj je zapisano na kartici, in pomagamo potnici rešiti težavo. V odgovoru potniku na to temo smo prav tako odgovorili, da nam je žal za zaplet in da naj nam čim prej pošlje CUID številko čip kartice, da preverimo in ji pomagamo rešiti težavo. Potnice nismo usmerili na ministrstvo. Odgovora na to do sedaj še nismo prejeli. Nismo pisali, da bi postopek lahko trajal en mesec in tudi o stroških ni bilo nobene besede," pristavijo.
dezurni@styria-media.si
A je kej čudnega, na SŽ sploh v potniškem prometu so zaposleni ljudje, ki "F" ne znajo izgovorit in napisat …
Sami lenuhi na železnici
Preverite če "gospa na okencu" ni slučajno članica Janševe SDS ali Toninove NSi. Cerkveni so cepljeni zoper človeško Neumnost namreč.