Tiskana Blogorola bo vsak teden brezplačno na voljo na štiristo stojalih po celi Sloveniji, bralci pa bodo imeli tudi možnost naročila brezplačnika na dom, so sporočili iz Blogorole.
Novost na medijskem področju predstavlja koncept urednikovanja – časopis bodo aktivno soustvarjali vsi blogerji in bralci blogov z ocenjevanjem zapisov na spletnem agregatu Blogorole (http://www.blogorola.com). Ocena zapisa bo ena od osrednjih smernic za uvrstitev v tiskano izdajo. Avtorji objavljenih in natisnjenih zapisov bodo dobili honorar.
Blogerski prispevki bodo prek tiskane izdaje z naklado 40.000 izvodov prišli do bistveno širšega kroga bralcev, kot jih trenutno spremlja blogersko sceno. Po statistikah, zbranih na spletni Blogoroli, slovenske bloge na spletu spremlja okoli 80.000 posameznikov.
Vizija Blogorole je državljanske novinarje postaviti ob bok tako imenovanim klasičnim medijem in omogočiti kakovostnim, nadarjenim ter prodornim piscem uresničiti svoj potencial in doseči širok ter zelo raznolik krog bralcev.