Ob tekstu se je pojavlja fotografija znanih diskontnih trgovcev Hoferja in Lidla, čeprav niti eden niti drugi nimata z omenjeno anketo nič skupnega.
Pri Lidlu so na to opozorili preko svoje spletne strani. "Opozarjamo, da naše podjetje s to aktivnostjo nikakor ni povezano," so zapisali na spletni strani. "Svetujemo vam, da ne puščate svojih podatkov in ne dajete svoje telefonske številke, saj se s tem izpostavljate tveganju zlorabe in morebitnim neželenim stroškom."
Vprašalnik, s pomočjo katerega poskuša podjetje, ki se na FB predstavlja kot The Research Company Slovenia, priti do vaših osebnih podatkov, ni nič novega, saj je nanjo že večkrat opozorila tudi Zveza Potrošnikov Slovenije.
ZPS opozarjal že večkrat
"Anketa o mnenju potrošnikov, na katero ste povabljeni preko družbenega omrežja Facebook, ni nič drugega kot nova past za pridobivanje telefonskih številk in včlanitev v SMS-klub," so opozorili pri ZPS. "Namesto nagrade v višini 1500 evrov za nakup v priljubljeni trgovini boste plačevali 4,98 evra na teden."
Pri ZPS pojasnjujejo, da je že med reševanjem mogoče posumiti, da nekaj ni tako, kot pri običajnih raziskavah. "Vprašanja so preveč raznolika, pri desetem pa postane jasno, čemu je "raziskava" namenjena," poudarjajo. Vpisati je namreč treba telefonsko številko, pri čemer ne gre spregledati povzetka pogojev uporabe, iz katerih je jasno, da gre za včlanitev v SMS-klub.
Prekinite, če zahtevajo telefonsko številko
ZPS svetuje, da ste pri morebitnih spletnih anketah in ostalih raziskavah previdni in pozorni na drobni tisk, sodelovanje pa vedno prekinite, če od vas zahtevajo številko mobilnega telefona.
dezurni@zurnal24.si
banda podjetniška
v nekaj takega smo padli cela družina, vsaki teden sem dobil na telefonih za 5000 tolarjev sms sov. ko pa …