V Mercatorju so sicer s poslovanjem v prvem letošnjem polletju zadovoljni. Dobiček iz poslovanja je znašal 21,19 milijona evrov, čisti dobiček pa 7,05 milijona evrov, kar je manj kot pred letom dni, a predvsem posledica enkratnih dogodkov - prodaje blagovnih znamk Santana in Loka ter prodaje drugega poslovno nepotrebnega premoženja.
V rezultate poslovanja v lanskem prvem polletju so bili vključeni še prihodki iz medtem prav tako že prodanih Pekarne Grosuplje in M Holidays. Dobiček iz poslovanja in čisti dobiček zato nista primerljiva s preteklim letom, so sporočili iz Mercatorja.
Odprodaja neosnovnih dejavnosti se je v prvem polletju nadaljevala. Tako je bila v začetku julija z družbo Montecristo SL podpisana pogodba o prenosu dejavnosti Modiane, v zaključni fazi so tudi pogajanja v zvezi z odprodajo Intersporta. Pogodba naj bi bila podpisana do konca septembra.
Skupina je v prvem polletju za investicije namenila 32,3 milijona evrov, kar je 21,6 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Mercator je nadaljeval zelo aktivno prenavljanje trgovin, saj je v letu in pol delno ali popolnoma prenovil kar 102 trgovini. V času prenov so se sicer delno zmanjšali prihodki, kar je vplivalo tudi na poslovno uspešnost, vendar rezultati prenovljenih prodajnih enot dokazujejo, da je pot prava, so sporočili iz družbe.
dezurni@zurnal24.si
Spet se izgovarjajo, da rezultati niso primerljivi. Ampak zdrava pamet ti pove, da je v mercatorjevih trgovinah vedno manj kupcev, …
kako lepa slika na naslovnici, ja krasno, samo koliko časa bo taka slika na ogled, ja dokler bo država živela …