"Decembra sem bila z bolnim otrokom na mariborski pediatriji. Starše in otroke so povabili na lutkovno predstavo. A prišla je mlečna kraljica, ki je govorila o tem, kako so mleko in mlečni izdelki zdravi. Na koncu je razdelila jogurte nekega podjetja. Morda je bila gesta res mišljena dobro, vendar sem se v bolnišnici počutila zlorabljeno za oglaševanje," pravi bralka Žurnala. Na Univerzitetni klinični center Maribor smo poslali vprašanja o dogodku, a odgovorov nismo prejeli, čeprav so jih obljubili.
Oglaševanje za evre?
Daniel Grabar, strokovni direktor Splošne bolnišnice Murska Sobota, pravi, da se o takšnih na pol promocijskih aktivnostih v njihovi bolnišnici posvetujejo. "Vzamemo tisto, kar je dobro za bolnike, da dobijo neke uporabne in koristne informacije. Če gre izključno za promocijo proizvodov in izdelkov, se za to ne odločimo," pravi. Kljub krizi v zdravstveni blagajni pa ne razmišljajo, da bi z oglaševanjem v prostorih ustanove iskali dodaten vir prihodkov. "Sodelovali smo že s podjetjem, ki je na nek način imelo organizirano oglaševanje v bolnišnici, vendar nimamo več pogodbe," še dodaja Grabar.
Varuhu sporno
Dogodek smo opisali tudi Francu Prosniku, varuhu pravic bolnikov Mestne občine Maribor. Pravi, da se mu takšno ravnanje bolnišnice ne zdi dopustno. "Če je šlo tu za takšno promocijo in je bil to glavni namen, bi morali starši podati prijavo zastopniku bolnikovih pravic, ki bi zadevo preiskal," pravi Prosnik. Poudarja, da je to na nek način izraba staršev in otrok ter da to že diši po stranskih zaslužkih in koruptivnem vedenju v zavodu.
aj j, kaj te težki oz. kako se pri nas TAKOJ najde kaj je narobe!!?? kaj ko bi enkrat katerkoli …
aj j, kaj te težki oz. kako se pri nas TAKOJ najde kaj je narobe!!?? kaj ko bi enkrat katerkoli …
Nekaj pa mi vseeno ni jasno ... če že želiš razdelit nekaj, je vedno v ozadju vsakega izdelka neka firma. …