Zasliši se zvonec. Pred vrati mlad moški. Vpraša ga, kaj želi. "Gospod, ali imate tukaj optiko?" Da, mu odgovori bralec. "Kako pa deluje, ste zadovoljni?" Načeloma da, pojasni, čeprav je prostora za izboljšavo še dovolj. Njegov izbrani operater je T-2. "Aha, no, če bi izbrali Telemach, bi gotovo imeli manj težav," zatrdi in hitro začne naštevati vse prednosti, ki jih prinaša drugi operater.
Čeprav imajo po državi številne poslovalnice, omogočajo možnost naročila paketov prek spleta in se poslužujejo telefonske prodaje, večina operaterjev za prodajo fiksnih storitev še vedno ni opustila prodaje "od vrat do vrat".
Zunanji sodelavci prejemajo provizijo
Pri Telemachu denimo pri prodaji od vrat do vrat sodelujejo z zunanjimi sodelavci. "Ekipe so razporejene tako, da pokrivajo vsa območja, kjer ponujamo fiksne storitve. Na ta način lahko ponudbo približamo čim večjemu številu ljudi in jim olajšamo proces sklenitve naročniškega razmerja," verjamejo.
Zunanji sodelavci glede na uspešnost prejemajo provizijo, sam uspeh pa je odvisen od ponudbe, situacije na trgu ter potreb tako novih kot tudi obstoječih naročnikov, pojasnijo. Zatrdijo, da so vsi zunanji sodelavci opremljeni s Telemachovimi prepoznavnimi elementi in se ob prihodu identificirajo.
Telemach ima trenutno več kot 230.000 naročnikov fiksnih storitev, pravijo, da v zadnjih letih navkljub pandemiji število naročnikov raste. Po podatkih AKOS-a so vodilni ponudnik plačljivih video vsebin s tržnim deležem 39,33 % ter vodilni ponudnik širokopasovnega interneta s tržnim deležem 32,20 %.
Prodaje od vrat do vrat se poslužujejo praktično vsi ponudniki fiksnih storitev
Na A1 so z uporabniki v stiku v fizičnih trgovinah, na spletni strani A1.si, preko prodajnih agentov v klicnem centru in prodajnih zastopnikov na terenu, pa tudi virtualne prodajalne LiveShop.
Na področju fiksnih storitev imajo več kot 100.000 uporabnikov, tudi sami pravijo, da v zadnjih petih letih beležijo rast, ki je po njihovi oceni "posledica ponudbe, ki je usmerjena v napredne rešitve, ki jih edini na trgu ponujamo brez vezave, brez nepotrebnih storitev in z garancijo zadovoljstva".
Dodano vrednost vidijo tudi v tehnologiji Ultra, ki preko omrežja 5G omogoča uporabo naprednih televizijskih in internetnih storitev.
Poleg telefonske prodaje in prodaje v poslovalnicah tudi na T-2 prakticirajo prodajo od vrat do vrat.
Nič drugače ni v Telekomu Slovenije, kjer za prodajo svojih storitev uporabljajo različne prodajne kanale, storitve na terenu pa prodajajo tako njihovi prodajni svetovalci kot svetovalci njihovih pooblaščenih prodajalcev. Dodajajo, da je pri njih možno unovčiti tudi digitalne bone, in sicer tako v e-trgovini kot pri nakupu prek kontaktnega centra, v Telekomovih centrih in na prodajnih mestih pooblaščenih prodajalcev.
V prvem četrtletju letošnjega leta so imeli v Telekomu Slovenije 950.313 priključkov mobilne telefonije, 198.261 priključkov fiksnega širokopasovnega dostopa, 165.831 priključkov IP TV in 180.612 priključkov VoIP-telefonije.
Ne razumem! Kaj je tu kaj takega, da ne bi morala verjeti!?
največja napaka je to, da je država dopustila lastništvo infrastrukture , kakrkoli že je ... operaterji nudijo storitev, kabli bi …
Telemach - najbolj agresiven in vsiljiv operater. Nikoli ne bi šel k njim. Iz principa. So me njihovi pogodbeniki več …