Agencija za komunikacijska omrežja in storitve opozarja, da so jih iz Telekoma Slovenije obvestili o novem primeru mobilnih zlorab oziroma o t. i. ''Smart FAS'' (FAS – False Answer Supervision).
Do zlorabe je prišlo tako, da je eden izmed tranzitnih operaterjev na Hrvaškem del pogovora na strani klicanega posnel ter ga nato predvajal kličočemu, pri čemer pa je ta operater zvezo s klicanim prekinil. Kličoči je predvajani posnetek zaznal kot slabšo kvaliteto klica in zvezo prekinil šele po kakšni minuti, ko je ugotovil, da je s klicem nekaj narobe. V hrvaškem mobilnem omrežju se je tako uporabniku klic zaračunal vsaj minuto dlje, kot je v resnici trajal.
Klic prekinite in obvestite operaterja!
Uporabnikom, ki bi med telefonskim pogovorom med gostovanjem v tujem mobilnem omrežju zaznali, da bi lahko šlo za opisano zlorabo, na agenciji svetujejo, da takšen klic nemudoma prekinejo!
Pozorni naj bodo na morebitno ponavljanje posameznih delov telefonskega pogovora, saj gre lahko dejansko za posnetke celotnega pogovora oziroma njegovih posameznih delov. Uporabnikom tudi svetujejo, da o sumu zlorabe obvestijo svojega domačega operaterja.
Na nagradno igro se prijavite TUKAJ.
"Do zlorabe je prišlo tako, da je eden izmed tranzitnih operaterjev na Hrvaškem del pogovora na strani klicanega posnel ter …
ko se javiš pa le za nekaj sekund ,plačaš kompletno minuto ,to je že dolgo
Kaj samo meni opis ni najbolj jasen?<br />"...eden izmed tranzitnih operaterjev na Hrvaškem del pogovora na strani klicanega posnel ter …