Po izračunih strokovnjakov je danes od 5 do 20 % možnosti, da bomo izdelek oziroma storitev prodali novi stranki – ter kar od 60 do 70 % možnosti, da se bo nov nakup zgodil pri obstoječih strankah.
Vaš cilj naj bo zadovoljstvo strank
Z novostmi, izboljšavami izdelka oziroma storitve, moramo stremeti k zadovoljstvu naših strank. Novi izdelek mora imeti zanje vrednost in jim omogočiti koristi, sicer bo to zadovoljstvo le kratkotrajno. S tem ko se odpira polje zaupanja med nami in uporabnikom, se ustvarjajo dolgoročne koristi za oba. Seveda je velik izziv za prodajno ekipo, da uspe stranki z ustreznimi prodajnimi pristopi podati potrebne informacije. Ustrezna strategija prodajnih korakov in aktivnosti v posamezni fazi pa je nujen predpogoj za uspešno realizacijo (prodajo).
Pregled prodajnih priložnosti
Vsakdo, ki dela v prodaji, je najbrž že občutil, kako neprijetno in predvsem zamudno je, če potrebnih podatkov o strankah nimamo hitro pri roki. V najboljših primerih imamo vse ponudbe arhivirane v eni mapi, dogovori pa so v elektronski pošti ali še slabše – v zvezku; in če smo bili zelo pridni, obstaja morda tudi zapisnik kakega sestanka. Pregled nad strankami nam omogoča uspešnejše načrtovanje, saj je izjemno pomembno, da se nakup zgodi v določeni prodajni fazi. S pomočjo programa CRM lahko temu dosledno sledimo, pravočasno ukrepamo in zato hitreje zaključimo posel.
Intrix – CRM po vaši meri
Poleg tega, da sistem CRMomogoča popoln pregled nad strankami in aktivnostmi z njimi, ponuja tudi ustrezno analizo zbranih podatkov in načrtovanje nadaljnjih aktivnosti na podlagi pridobljenih rezultatov. Za uspešnejše in učinkovitejše delo ga je smiselno individualno prilagoditi posebnostim slehernega uporabnika. Ekipa Intrix CRM je uporabnikom stalno na voljo, tako v procesu uvedbe kot tudi uporabe. Program Intrix lahko kadarkoli brezplačno preizkusite in preverite priložnosti, ki jih ponuja.