Na družbenih omrežjih se je razširila objava mladega Slovenca, ki je iz osebnih razlogov "testiral“ storitve Pošte Slovenije. Javno je nato na Facebooku objavil poročilo "raziskave". Od sto pošiljk jih je le trinajst prispelo na cilj nepoškodovanih in v podanem roku dostave. Na Pošti Slovenije so ga že pozvali naj jim posreduje številke pošiljk, ki so bile predmet testiranja oziroma za več podatkov.
Dvanajst pošiljk, ki jih je poslal uporabnik, naj ne bi doseglo cilja, deset jih je bilo poškodovanih, 65 pošiljk pa na svoj cilj ni prispelo v podanem roku dostave. Kar 75 odstotkov pošiljk pa je do cilja potrebovalo dvakrat daljši čas, kot ga Pošta Slovenije obljublja.
Za pot v Nemčijo naj bi ena od pošiljk potrebovala kar 21 dni. V primerjavi nemški ponudnik DPD za pošiljko iz Nemčije v Slovenijo zagotavlja dostavo v dveh do treh dneh, nemška pošta pa s svojo storitvijo DHL v štirih do petih dneh.
Pošiljka, ki je prispela v Veliko Britanijo, pa je po informacijah Slovenca prepotovala tudi Rusijo, Indijo, Francijo, Egipt in Hrvaško, vsaj ti poštni žigi so bili na pošiljki.
Pošta: Na roke v tujini nimamo vpliva
Na pošti so izpostavili, da so nad ugotovitvami posameznika presenečani. A Pošta Slovenije skrbi za prenos pošiljk v Sloveniji in zato nimajo vpliva na roke prenosa v tuji državi, prav tako pa jih omejujejo letalske povezave. "Seveda tudi v Pošti Slovenije nismo nezmotljivi in napake tudi priznamo ter se uporabnikom zanje opravičimo. Ne moremo pa pristati na pavšalne ugotovitve vsepovprek, ki jih ne moremo preveriti. Zato smo uporabnika pozvali za številke pošiljk, ki so bile predmet testiranja oziroma za več podatkov, če je šlo za navadne pošiljke."
Megi Jarc s Pošte Slovenija je še pojasnila, da je pošta v Sloveniji zelo točna, Svetovna poštna zveza tako ocenjuje, da je bilo lani dan po prispetju dostavljenih 96 odstotkov prednostnih pisemskih pošiljk.
Jarčeva ob tem še pojasnjuje, da za prednostne in neprednostne pošiljke v tujino veljajo informativni roki. Konkretnega primera pa ne morejo komentirati, saj nimajo nobenih podatkov o konkretnih pošiljkah. "Stranka lahko vloži pritožbo in v primeru, da je bil rok zelo prekoračen, Pošta Slovenije vrne poštnino."
Če je 35 dni je lahko precej hitra. 60 dni ni izreden primer.
In kaj je za en K? Večino pošijl, ki sem jih poslal, je naslednji dan bilo pri naslovniku. Delovni čas …
Seveda jih imenuje se DHL!