Meni namreč, da je še preveč neznank. Dijaške in študentske terminske urbane, nadomestilo za
mesečne vozovnice, pa Ljubljanski potniški promet (LPP) že izdaja.
Brez pogojev, brez nadzora
Sušnik je opozoril, da naj bi uporabniki nalagali denar na urbane za vsak namen posebej, da
še niso sprejeti splošni pogoji uporabe in se ne ve, kdo bo imel pooblastilo za nadzor nad uporabo
in vpogled v baze uporabnikov. V Javnem holdingu Ljubljana so vse navedbe zavrnili.
Justina Simčič iz holdinga je dejala, da bo lahko uporabnik naloženo vsoto na
kartici poljubno uporabljal.
Sprejem splošnih pogojev je napovedala za ta teden, je pa vse odvisno od sprejema odloka o
organizaciji in načinu izvajanja mestnih linijskih prevozov potnikov, ki ga je mestni svet potrdil
prejšnji teden. In kdo bo imel dostop do podatkov?
˝Nihče razen centra za upravljanje v zelo omejenem obsegu v primeru preklicev kartic in
podobnega,˝ je zatrdila. Po odloku bi naj uporabo kartice pregledovali voznik, kontrolorji
izdajatelja LPP in inšpektorji mestne uprave, kako bo to izgledalo, pa v holdingu ne pojasnjujejo.
Za zdaj brez parkiranja
Sušnik je opozoril tudi, da dobavitelj parkomatov Siemens teh še ne more
prilagoditi za plačilo parkiranja z urbano, obenem pa je to zagotovo povezano s veliko dodatnimi
stroški.
Darja Pungerčar iz Ljubljanskih parkirišč in tržnic je odgovorila, da Siemens in
Ultra že sodelujeta ter da bo več o integraciji sistemov znanega konec julija. Po njenih besedah
naj bi začeli parkiranje z urbano plačevati že naslednje leto.
Poskušanje naj še traja
Naj se preizkusno obdobje za urbano podaljša vsaj do konca leta, je dva meseca pred uvedbo urbane za plačevanje voženj z mestnimi avtobusi opozoril mestni svetnik SDS Peter Sušnik.