“Strategija občine je, da se čim več avtomobilov spravi pod zemljo, Portorož pa kar se da napolni z življenjem. Popolnoma odstraniti promet iz kraja ni mogoče, zato ga poskušamo zmanjšati,” je na burni javni razgrnitvi občinskega podrobnega prostorskega načrta Valeta dejal Mark Špacapan s piranskega občinskega urada za okolje in prostor.
Krajani ideje o velikem objektu z garažno hišo s 300 parkirnimi prostori in 63 stanovanji, ki bi bil od središča Portoroža oddaljen pet minut hoje, niso sprejeli z navdušenjem.
Slaba pretočnost prometa
“Menim, da taka ureditev ne bo izboljšala pretočnosti prometa v Portorožu, ki je šibka točka kraja. Zakaj spet apartmaji? Turistični kraj ima interes, da gredo gostje iz hotela in zapravljajo,” je bil skeptičen krajan Marjan Simonovič. Kristjan Ravničar, predstavnik investitorja projekta, GH Holdinga iz Ljubljane, pa je pojasnil, da ne želijo graditi apartmajev, ampak stanovanja. Kot primer je postavil naselje 15. maj v Kopru, kjer so kupci v 99 odstotkih domačini.
“Čeprav trenutno ni videti, se Portoroža lotevamo celovito. To je samo del dolgoročne rešitve. Prav apartmaji so tista stvar, ki jo želimo ustaviti. Štetje prometa potrjuje, da garažno hišo potrebujemo, saj parkirišče pred marino ne bo večno,” pa je pojasnila Manca Plazar, predstojnica urada za okolje in prostor.
Portoroški ne garažni hiši
Garažna hiša Valeta. Statistike v prid gradnji, krajani proti.