Podjetje Causata se ukvarja s proizvodnjo programske opreme, ki je precej specifična: podjetjem
omogoča prilagajanje svoje ponudbe tudi le posameznim strankam. Delo v podjetju je posvečeno
iskanju novih poti, da bi podjetjem omogočili lažji doseg boljših rezultatov v razmerju do kupcev.
V razvoj platforme bo Causata vložila 4,5 milijona dolarjev, ki jih je dobila iz sklada tveganega
kapitala Accel Partners.
Delovanje platforme
Vsa sredstva je podjetje porabilo za vzpostavitev spletne strani in platforme, ki bo
podjetjem pomagala prilagajati ponudbo strankam v sedanjem kriznem času. Kako jim bodo pomagali
prilagajati ponudbo? Tako, da bodo zbirali podatke o interesih njihovih strank.
Pomembne so trenutne želje
Kar nekaj podjetij podobno tehnologijo že uporablja, vendar ni tako popolna kot ta. Ponudbe
teh podjetij namreč temeljijo predvsem na dejanskih nakupih strank in ne na njihovih trenutnih
željah. Nova platforma pa bo s pomočjo usklajevanja tehnologije in zbiranja podatkov o strankah
zagotovila, da bodo podjetja lahko v vsakem trenutku predvidela želje strank ter jim hitro
prilagodila svojo ponudbo.
Ponudbo bodo hitro prilagodili željam
Neko ameriško podjetje bo vložilo skoraj pet milijonov dolarjev v razvoj platforme za prilagajanje ponudbe podjetij v sedanjem, kriznem času. Platforma pa bo seveda uporabna tudi kasneje.