"Od tega, pa tudi od vsakega posameznika je odvisno, kako bo odreagiral v dani situaciji. Ali bo v tistem trenutku pripombo dijaka razumel kot "pametovanje", ali pa bo, tako kot sem sam, poskusil svojo nevestno rabo rodilnika odpraviti. Tako, kot si verjetno vsi učitelji želimo imeti v razredu dijake, ki svoje znanje iz kemije, biologije, zgodovine, angleščine ... in seveda slovenščine povezujejo in uporabljajo pri različnih predmetih, tako jim moramo biti tudi mi sami za zgled," poudarja profesor matematike, ki ne želi biti imenovan.
"To je bilo zelo lepo dejanje. Ko sem prebral vaš članek, sem učitelja poklical in ga pohvalil," pojasnjuje ravnatelj ljubljanske škofijske gimnazije Simon Feštanj.
Po njegovem mnenju mora imeti učitelj imeti širši pogled na izobraževanje, da torej ne vidi le svojega predmeta, pač pa mora znati oceniti tudi znanje z ostalih področij: "Dejstvo, da je dal nagradno točko, nosi v sebi tančico humorja, hkrati pa dijakom sporoča, da jih učitelj ocenjuje celostno in ne le z vidika matematike. Profesor bi sicer veliko naredil že, če bi se dijaku le zahvali, da ga je opozoril."
Profesorju popravil rodilnik in bil nagrajen
"Ko sem dobil test nazaj, sem imel 23,5 točke. To pa je bila ravno meja med dobro in prav dobro oceno. Zaradi rodilnika sem torej dobil pol točke in pisal štiri," nam je povedal dijak, čigar fotografija je prejšni teden zaokrožila po spletu.
Članek lahko preberete na tej povezavi.
"Tudi mi se lahko od mladih marsikaj naučimo"
Ravnatelj dogodek še komentira: "Moramo se zavedati, da nismo le učitelji tisti, ki učimo mlade, ampak se lahko od njih tudi mi marsičesa naučimo. Če da učitelj to vedeti tudi dijakom, to ne pomeni, da s tem zgubi avtoriteto, ampak celo obratno, pridobi spoštovanje, ki je temelj obojestranskega zaupanja med učiteljem in dijakom. Prepričan sem, da je to predpogoj ne le za dobro vzdušje na šoli v celoti, temveč se kaže tudi v znanju in učnem uspehu dijakov."
"Vsi smo zmotljivi, to seveda velja tudi za učitelje. Sam sem mnenja, da je korektno, da storjeno napako priznaš, jo popraviš, če je potrebno se tudi opravičiš in poskušaš v prihodnje biti pozoren, da napake ne ponoviš. Pri tem pa ni ključnega pomena to, ali te na napako opozori prijatelj, sodelavec, nadrejeni ali dijak," še dodaja profesor.
"Trudim se, da se vsak dijak počuti sprejetega in varnega"
Na vprašanje, kako mu uspeva v razredu vzdrževati dobre odnose in pri tem ohranjati avtoriteto, pa odgovarja: "Trudim se, da je vzdušje v razredu in odnos med dijaki in mano tak, da se vsak dijak počuti sprejetega in dovolj varnega, si upa že med uro z vprašanji in predlogi razjasniti morebitne dileme in nejasnost pri obravnavani snovi. Na tak način je učni proces še uspešnejši, dijaki pa lažje dosežejo želeno raven znanja."
dezurni@zurnal24.si
To pa drži kot pribito!<br />Mislim, da bi lahko sistem tudi malo prilagodili, da bi se otroci bolj potrudili in …
:-)
Kar pogumno opravljajte svoje delo, ki je v naši državi bolj poslanstvo, pa brez strahu pred starši in inšpekcijo. Na …