Če bi bile volitve danes, bi stranko LMŠ volilo 41 odstotkov anketirancev, Janševo SDS pa le 15 odstotkov.
V februarski javnomnenjski raziskavi Vox populi je Šarčevo vlado kot uspešno ocenilo 70 odstotkov anketirancev, kar je četrtina več kot prejšnji mesec (56 odstotkov), poroča Dnevnik. Vlada je sicer začela zelo slabo – oktobra lani je bila z njenim delom zadovoljnih le petina vprašanih.
Tako visoko podporo je v času dvajsetletnega merjenja razpoloženja javnosti nekajkrat uspelo doseči le vladi pod vodstvom Janeza Drnovška, ugotavljajo pri Dnevniku: "Konec leta 2002 je Drnovškovo vlado podpiralo 70,8 odstotka anketirancev. Na njen odličen rezultat je pomembno vplivalo dejstvo, da je prav tedaj Slovenija končala pogajanja z Evropsko unijo in prejela povabilo, da se ji čez poldrugo leto formalno pridruži."
Podpora SDS strmoglavila
Podpora SDS je v zadnjem mesecu strmoglavila za devet odstotnih točk (z januarskih 24 odstotkov je ta mesec padla na 15 odstotkov).
Tako nizko podporo so Janševi demokrati po raziskavi Vox populi zadnjič zabeležili konec leta 2002.
"Februarski javnomnenjski rezultati kažejo, da Šarčeva stranka ne pridobiva le volilcev drugih levosredinskih, temveč tudi desnih strank. Ker se je podpora tokrat zvišala le njej, delež neopredeljenih anketirancev pa se je celo nekoliko znižal, je mogoče sklepati, da se je del volilcev SDS preselil prav k LMŠ," pišejo pri Dnevniku in dodajajo, da je poskus ustavne obtožbe premierja Šarca konec januarja največji opozicijski stranki škodil in še dodatno razgalil Janševo ranjenost, ker je vlado uspelo sestaviti bivšemu županu in komiku, ne pa njemu kot prepričljivemu zmagovalcu parlamentarnih volitev.
Na tretjem mesecu ostaja SD, ki pa jim je podpora skopnela, najverjetneje zaradi ministrske afere Prešiček – s 16,4 odstotka na 11,7 odstotka.
Nekoliko slabši rezultat kot januarja je dosegla tudi Levica.
Tudi NSi je podpora padla, kar tri koalicijske stranke – DeSUS, SAB in SMC – pa so na robu štiriodstotnega praga za vstop v parlament.
Javnomnenjsko raziskavo je za časnik Dnevnik in Televizijo Slovenija izvedla agencija Ninamedia.
Med 12. in 14. februarjem 2019 je bilo v telefonski javnomnenjski raziskavi anketiranih 700 oseb.
Dela rošade tako naporen vse kaj je samo ,da vleče plače ven vreči pa take not ,ki nekaj vejo.
Ubogi, naivni slovenski folk ali ne veste, da bo imel komik naslednji teden že 101 %, kot v stari jugi, …
Klovni delajo javnomnenjsko raziskavo klovnu....