"Lansko leto je bilo najboljše od odprtja, naš bruto dobiček iz poslovanja se je povečal za več kot 59 odstotkov, prihodek od sob je bil boljši za 13 odstotkov v primerjavi z letom prej, izjemno dobra je bila tudi letna povprečna zasedenost," so za Žurnal24 povedali v hotelu Kempinski Palace.
Ne glede na krizo in zasoljene cene so bili razprodani tudi za silvestrovo, ko so celo sestavili čakalno listo kandidatov, ki so upali na kakšno odpoved rezervacije. Tokratni praznični konec leta je bil sicer za celoten kraj dober, saj je bilo nočitev za 18 odstotkov več kot leto prej, kar za 25 odstotkov se je povečalo tudi število nočitev tujih gostov.
V hotelu Kempinski Palace, ki ga zapirajo do 7. marca, ugotavljajo, da se je lani zaradi krize v Italiji močno spremenila struktura gostov – Italijani so tako s prvega padli na tretje mesto, ključni gostje pa so postali Avstrijci in Nemci.
Zdaj zapira večina
Med mrtvo oziroma nizko sezono na morju svoje hotele ta mesec zapirajo tudi druge družbe; v skupini Bernardin je odprt le Grand hotel Metropol, preostale bodo postopno začeli odpirati od začetka februarja. Osebje gre na dopust, v hotelih pa medtem izvedejo nujna investicijska in večja čistilna dela, nekateri od zaposlenih iz Kempinskega pa gredo na izmenjavo v hotele verige v Kitzbühel in St. Moritz.