“Problem dolin je, da so te ceste naše edine povezave, in če se na njih karkoli zgodi, smo odrezani od preostale Slovenije,” razlaga kranjskogorski župan Jure Žerjav in dodaja: “Ceste v Gornjesavski dolini so po decembrski odjugi zacvetele. Na splošno moram reči, da je cesta od Hrušice do Rateč katastrofalna, najhuje pa je v delu od Hrušice proti Mojstrani.”
Obnove. Nadaljevanje obnov je obljubljeno tudi na Jesenicah. Po informacijah direkcije za ceste naj bi se letos končno začela tudi gradnja jeseniškega odseka gorenjske kolesarske povezave.
Poleg te ceste so po Žerjavovih besedah najbolj problematični še oba odcepa za Mojstrano, ki sta nepregledna in brez pasu za zavijanje v levo, ter pločnik v Gozd Martuljku, kjer se pešci prometu ne morejo izogniti. Žerjav si želi, da bi direkcija za ceste uredila vsaj najbolj uničen odsek od Hrušice: “Gre za državne ceste in vanje ne moremo posegati, vsaj nekaj naj naredijo, da bomo videli, da imajo interes.”
Martuljek prihodnje leto
Na direkciji za ceste so povedali, da načrtujejo obnove ceste Hrušica–Rateče, ceste skozi Gozd Martuljek in postopno preplastitev ceste čez Vršič: “Za Gozd Martuljek čakamo dokazila o razpolaganju z zemljišči, nato bomo razpisali izvedbo prve, okoli tri milijone vredne faze, ki bi morala biti izvedena v letih 2011–12.” Na cesti Hrušica–Kranjska Gora je odprt investicijski projekt, ki predvideva obnovo te ceste, a je dinamika financiranja premaknjena, zato bodo letos izvajali le redna vzdrževanja; v sklopu teh so lani tudi prenovili cesto med Hrušico in predorom Karavanke, pojasnjujejo.