Mestni marketing bi lahko ponudil odgovore na vprašanje, kako oživiti staro mestno jedro, menita kranjska mestna uprava in Zavod za turizem Kranj. Gre za projekt avstrijskega podjetja Cima. Zaživel bi lahko že po novem letu, če se bo zanj po oktobrskih volitvah ogrelo tudi novo vodstvo občine.
Iztisnili bi več
Mestni marketing obeta dolgoročnejši uspeh, je prepričana vodja kabineta župana Ana Vizovišek. “Mestna jedra že dlje zamirajo, številni poskusi oživljanja pa niso obrodili pričakovanih sadov. Morda so bili preveč kratkoročni,” razmišlja in priznava, da Kranj nima dovolj strokovnih znanj, kako razviti učinkovit model. Poudarja, da “si glede na intenzivna vlaganja vseeno želimo iz mesta iztisniti več”.
Znanje in izkušnje
Pomanjkanje odgovorov, kako oživiti stari del mesta, obremenjuje tudi Natalijo Polenec, direktorico Zavoda za turizem Kranj. “Omejeni smo z znanjem, Avstrijci pa imajo kadre in izkušnje,” pravi in odkrito prizna, da se ji zdi sodelovanje v Mestnem marketingu dobro in nujno. “Vtisi iz Evrope so pozitivni,” pravi. Opozarja, da Avstrijci sicer nimajo enotnega recepta, imajo pa razvit sistem, kako doseči recept za oživitev.
Kakšen je recept
Druga prednost projekta je neobremenjenost z ozkimi pogledi. Medtem ko pri nas stara mestna jedra oživljamo parcialno, so Avstrijci v delo vključili strokovnjake različnih področij, pravi Polenčeva. “Ti bodo lahko objektivno analizirali razmere v Kranju in poiskali pametne rešitve,” je prepričana. Predstavili jih bodo v obliki elaborata oziroma svežnja različnih konkretnih ukrepov.
Oživljanje po avstrijsko
Mestno jedro. V iskanju rešitev se občina ogreva za mestni marketing.