"Prvih rezultatov še ni, ker se je projekt zaradi svoje velikosti in zahtevne problematike povezave informacijskih sistemov zamaknil." Tako so nam v Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Ljubljana odgovorili na vprašanje, kakšni so prvi rezultati elektronskega evidentiranja prihodov in odhodov okoli 6.600 uslužbencev.
Kot smo poročali, so v UKC, ki ga vodi Simon Vrhunec, še februarja računali, da bodo na novi sistem samodejnega evidentiranja prisotnosti na delovnem mestu prešli z majem.
Inštalacije že pripravljene
Podjetje Četrta pot, ki je na javnem razpisu posel dobilo in z UKC decembra lani podpisalo pogodbo, pa se še vedno ukvarja s povezovanjem dveh obstoječih informacijskih sistemov – kadrovskega ter sistema za načrtni in dejanski razpored. Oba je za UKC razvilo podjetje IRC Celje.
Ko bo povezava vzpostavljena, v UKC ne bo nobenega razloga več, je razumeti njihova pojasnila, da sistem ne bi zaživel, saj je že "zagotovljena inštalacija IT-omrežja do mest, kjer bodo registratorji". Teh bo po celotnem UKC 40 in bodo nameščeni "tik pred začetkom uporabe sistema".
Še bolj obremenjeni
Kljub uvajanju sodobne tehnologije pa razbremenitev administracije, ki prisotnost na delovnem mestu zdaj evidentira ročno, v UKC ne pričakujejo. "Skrbniki, ki so do zdaj vnašali planske in dejanske razporede, bodo dodatno obremenjeni z nadzorom planskih in dejanskih prihodov delavcev (razlike v + in –)," svojo trditev utemeljujejo v UKC