"Kupce obveščamo, da so se na vhodih naših trgovin znašla obvestila o možnosti dodatnih popustov. Gre za prevaro, zato pozivamo, da ne klikate na povezave ali si naložite aplikacije, saj se s tem izpostavljate nevarnosti zlorabe podatkov oziroma nepredvidenim stroškom," je Lidl prejšnji teden zapisal na tviterju.
V Lidlu so potrdili, da so umaknili obvestilo, da gre za prevaro in potrdili, da so v stiku s podjetjem Vivid Money.
Oglasil se nam je tudi Adrian Smiatek, ki je v tem podjetju odgovoren za komuniciranje.
"Ni šlo za prevara ali kaj podobnega. Vivid Money je mobilna banka s sedežem v Berlinu, ki med drugim ponuja tudi povračilo dela denarja za nakupe, tako imenovani cash-back, med drugim tudi v Lidlovih supermarketih," je pojasnil Smiatek.
Zaplet je po njegovih besedah zakuhal navdušen uporabnik njihovih storitev, ki je informacijo o mobilni banki in možnostih, ki jih ponuja, nalepil na vrata Lidlovih trgovin v Sloveniji.
dezurni@zurnal24.si
hm kralji ulice ne smejo pohajkovati po parkiriščih Lidla, tu pa pride en osebek in lima oglase , ki hvalijo …
"navdušen uporabnik"...pa kaj smo leta 1800 al kaj ...plačan je bil in je dal reklamo tam kamor jo je moral