Poleg kreativnosti se pri ocenjevanju upoštevajo tudi inovativnost, učinkovitost in celostna uspešnost agencije in posameznih oglaševalskih akcij v preteklem letu.
Osvojeni naslov dokazuje odličnost OMD, ki za svoje naročnike konsistentno ustvarja učinkovite oglaševalske akcije, ki naročnikom prinašajo odlične poslovne rezultate.
K temu laskavemu naslovu je prispevala tudi OMD Slovenija, z osmimi osvojenimi nagradami v preteklem letu za naročnika Renault za akciji Twingospodične in Z.E. Taxi. Omenjeni akciji sta bili nagrajeni predvsem zaradi svoje digitalne inovativnosti, strateške uporabe medijskih kanalov, izjemne učinkovitosti in edinstvenega pristopa doseganja ciljnih skupin in njihovega vključevanja na socialnih omrežjih.
S tem je medijska agencija OMD, ki jo v Sloveniji vodi Polona Javornik, dokazala, da je na področju digitalnih strategij ena izmed vodilnih v Sloveniji.
Povezave:
www.omd.com
www.facebook.com/OMD.Slovenia/
www.twitter.com/omd_slovenia
www.linkedin.com/company/omd-slovenia
Več informacij na povezavi Campaign US: http://www.campaignlive.com/article/omd-scores-again-gunn-report-media-2015/1383061#0887WmIbXm5HVXSD.07
OMD osvojila naslov najbolj kreativne medijske agencije
Gunn Report je OMD že desetič zapored podelil naslov najbolj kreativne medijske agencije na svetu.