Oglasi vam bodo sledili, a le dobri

Foto: EPA
Foto: EPA
Stojite pred trgovinskim centrom v Ljubljani, pred toplicami v Čatežu ali na pločniku kavarne na Obali? Tam kjer ste vi, so tudi popusti in akcijske ponudbe za vas, obljublja slovenska aplikacija, katere cilj je narediti malo revolucijo glede oglaševanja.
Oglej si celoten članek

Ideja, ki stoji za mobilno aplikacijo Venxly, je, da popusti sledijo uporabniku in se prikazujejo odvisno od interesnih dejavnosti in lokacije uporabnika. 

V ozadju slovenskega start up projekta, katerega razvoj je trajal leto in pol, je tesnejša povezava med oglaševalci in ciljno publiko. Uporabnik prek aplikacije, ki je za zdaj na voljo za androidne naprave, pridobiva informacije o različnih akcijah, če se znajde v bližini enega od ponudnikov. Potencialni kupci tako dobijo informacije, ki jih dejansko zanimajo, oglaševalci pa ciljno skupino, ki je natančno segmentirana po starosti, spolu, zanimanju in lokaciji, pojasnjuje avtor ideje Miha J. Mulec.

Kot pravijo v ekipi Venxlyja, so pri razvoju aplikacije sodelovali z strokovnjaki z vseh kontinentov, Slovenija pa je prva, v kateri bo ideja zaživela v praksi. Cilj mlade ekipe je osvojitev vsega sveta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.