"V prostorih Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana je nameščenih 373 oglasnih panojev in 'brošurnikov' ter 15 LCD monitorjev. V letu 2014 smo z njimi ustvarili dobrih 33 tisoč evrov prihodkov," so nam sporočili iz UKC.
Na ministrstvu za zdravje na takšno prakso zdravstvenih zavodov gledajo postrani. Pravijo sicer, da oglaševanje v prostorih javnega zavoda v zdravstveni zakonodaji ni urejeno, a pri tem pa poudarjajo: "Glede na to, da gre za javne zavode, ki naj bi delovali neprofitno, bi moralo biti tudi oglaševanje v skladu z namenom delovanja javnih zavodov."
Namen oglasov tudi urejenost čakalnic
"Poleg ozaveščanja o zdravem načinu življenja, je namen oglasnih okvirjev tudi urejenost čakalnic," so nam še pojasnili na UKC, kjer pravijo, da o primernosti vsebine in ali ima ta res informativno vrednost za paciente, odločajo glavne sestre posameznih kliničnih oddelkov.
Kakšen trapast odgovor.