Oglasi kot solze v dežju

Foto: Žurnal24 V kategoriji Inovativne oblike komuniciranja je tudi dežnik za zbiranje deževnic
20. Sof. "Konsistentni preživijo, nekonsistentni ne," pravi Mitja Petrovič iz Publicisa.
Oglej si celoten članek

20 jih praznuje, Slovenski oglaševalski festival (Sof) namreč, ki bo v portoroškem hotelu Bernardin od jutri pa do petka na enem mestu zbral najboljše iz sveta domačega oglaševanja.

Nagrade bodo na Sofu podeljevali v četrtek, ko bodo oddana srebrna priznanja Sofa, priznanja Off Sofa in nagrada za mlade kreativce, ter v petek, ko bodo znani prejemniki zlatih priznanj, velike nagrade, dveh priznanj za najboljšo produkcijsko hišo filmskih in radijskih oglasov, priznanje za agencijo leta, priznanje dobre vile in priznanje znamka leta.

Letina dvajsetih let
O znamkah in oglasih bosta na predavanju Oglaševalska letina oziroma "... in vsi ti oglasi bodo izgubljeni ... kot solze v dežju" v sredo ob 16. uri govorila tudi Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor Lune/TBWA, in Mitja Petrovič, direktor Publicis Skupine, ki se bosta ozrla na 20-letno zgodovino slovenskih oglasov.

"Izhajala sva iz tistega, kar obstaja v arhivu nagrajenih del Slovenske oglaševalske zbornice, ter iskala znamke, ki so povezane s temi oglasi, in kako kontinuirano se pojavljajo skozi čas. Izluščila sva devet, 10 znamk, ki so definitivno preživele daljše obdobje, in pogledala, kaj ima pri tem, da znamke preživijo ali zbledijo, oglaševanje," pove Petrovič, ki sklep povzema s stavkom, da konsistentne znamke preživijo, nekonsistentne pa ne.

Doba zlatih in pogumnih

Direktor Publicis Skupine se nerad opredeljuje do zlate dobe slovenskega oglaševanja.

"Na prelomu tisočletja so bile nekatere slovenske znamke zelo močne v zavesti ljudi. Oglaševanje je naletelo na bolj odprta ušesa in glave, danes pa je odnos do oglaševanja drugačen," meni in optimistično dodaja, da zlata doba zaradi sprememb, ki so pred nami, morda šele prihaja. Iztekanje 90. in njihova sredina pa je bilo po njegovem mnenju tudi med pogumnejšimi obdobji, saj je bilo takrat opaziti "veliko provokativnih, drznih in samosvojih akcij". Akcij, ki, če parafraziramo Iztrebljevalca, niso izginile kot solze v dežju.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.