Oglaševalec leta 2007 je Engrotuš

Foto: Žurnal24 V petek bodo na Slovenskem oglaševalskem festivalu razglasili zmagovalce festiva Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Zmagovalec naziva Oglaševalec leta, ki ga podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je letos podjetje Engrotuš.
Oglej si celoten članek

V zadnjem krogu se je za nagrado potegovalo pet nominirancev, komisija pa je svojo odločitev sprejela soglasno. Nagrado bodo podelili v petek na zaključnem večeru 17. Slovenskega oglaševalskega festivala (Sof).

Oglaševalec leta postane podjetje, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo preteklo leto v komunikacijskem smislu. Komisija naj bi pri izboru upoštevala še inovativnost pri doseganju ciljnih skupin ter kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti.

 

V tekmovalni del 17. Slovenskega oglaševalskega festivala so agencije, produkcijske hiše in oglaševalci prijavili skupno 518 del. Zmagovalce v devetih tekmovalnih kategorijah bodo razglasili v petek. Največ, kar 81, jih bo tekmovalo v skupini tiskanih oglasov, sledijo televizijski oglasi, plakati, neposredno trženje, korporativni oglasi, interaktivno oglaševanje, radijski oglasi, inovativne oblike komuniciranja in celostne oglaševalske akcije.

Zakaj Engrotuš?
Kot je razložila žirija, je Engrotuš kot odziv na obstoječo in porajajočo se konkurenco v začetku lanskega leta nastopil z novo komunikacijsko kampanjo, s katero je izbrani ciljni javnosti predstavil svojo strateško preusmeritev iz cenovno orientiranega trgovca v ponudnika visokokakovostnih izdelkov po ugodnih cenah. Svojo strateško preusmeritev pa naj bi podjetje celovito podprlo tudi z ustrezno komunikacijsko kampanjo, katere komunikacijski cilj je bil izgradnja prepoznavnosti in zavedanja o Tuševem zagotavljanju kakovostne ponudbe kakor tudi vseh poslovnih procesov in postopkov v verigi od dobave do košarice.
Lanski dobitnik naziva Oglaševalec leta je bil Mobitel.

Slovensko oglaševanje vse bolj samozavestno
Predsednik letošnjega Sofa Roman Berčon je dejal, da letos v Sloveniji beležijo približno 11-odstotno povišanje investicij v promocijo in oglaševanje. Z obiskom na Sofu je Berčon zelo zadovoljen, že prvi dan so zabeležili 770 obiskovalcev.

Predsednik žirije letošnjega Sofa Aljoša Bagola pa je dejal, da so se kot odlične izkazale spremembe načina ocenjevanja, ki so jih uvedli letos. Prav tako naj bi bilo iz kakovosti del razvidno, da je letos višja tudi samocenzura agencij. Bagola pa meni, da bi bilo lahko slovensko oglaševanje nekoliko bolj samozavestno.

V tekmovalni del 17. Slovenskega oglaševalskega festivala so agencije, produkcijske hiše in oglaševalci prijavili skupno 518 del. Zmagovalce v devetih tekmovalnih kategorijah bodo razglasili v petek. Največ, kar 81, jih bo tekmovalo v skupini tiskanih oglasov, sledijo televizijski oglasi, plakati, neposredno trženje, korporativni oglasi, interaktivno oglaševanje, radijski oglasi, inovativne oblike komuniciranja in celostne oglaševalske akcije.



Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.