"Ob 110-letnici Perutnine Ptuj prvi v Sloveniji uvajamo napreden standard premium piščančje reje. Posebej prilagojeni hlevi našim piščancem omogočajo, da razvijejo za svojo vrsto značilno naravno vedenje.“
Tako Perutnine Ptuj razlaga trditev da "razumejo piščance“ na svoji spletni strani. Namen oglasne kampanje je bilo torej posredovati strankam, da za svoje piščance skrbijo dobro in jim omogočajo "boljše življenje“ kot mnogi drugi proizvajalci piščančjega mesa.
Burni odzivi na družabnih omrežjih
Pri nekaterih potrošnikih pa so velikanski plakati z belimi piščanci in napisom "Razumemo piščance“ vzbudila druge občutke.
"Totalno bolna reklama“, "totalno žalostna butasta“, "sprevrženo do konca“, "obup!","Jem meso, ampak ta je res nizka.", "Razumejo piščance, do smrti", "Združenje piščancev do sedaj še ni vložilo nobene pritožbe na pristojni urad." in "Zgrešili so namen totalno. Tega še mi mesojedci ne razumemo." so bili le nekateri komentarji uporabnikov družbenih omrežij.
Tudi pod posneto reklamo, ki jo je Perutnina Ptuj objavila na spletni platformi Youtube, se najdejo mnogi kritični komentarji.
Za komentar smo prosili tudi Perutnino Ptuj, njihov odziv še čakamo.
Kaj dragi varovalci takih in drugačnih pravic, prei tej trenutni reklami, ko je kokoš v omari, korenje v predalu itd, …
Ko ste tako glasni ... ali si sploh predstavljate kako zgleda pridobivanje mesa? <br />Privoščim vsakemu piščancu lepšo pot do …
po napisanem si za pojest