Zadnja od prometnih študij je opozorila na močan porast prometnih obremenitev
po vstopu Slovenije v EU. Posledično so projektanti zato sledili aktualnim trendom razvoja prometa
in zato v dimenzioniranju voziščne konstrukcije upoštevali zadnje podatke o izmerjenih prometnih
obremenitvah iz leta 2006 in visoke rasti v prihodnjih 20 letih.
Gradbena dela na pomurskem avtocestnem kraku potekajo v skladu s terminskimi načrti in sklepi vlade, ki je leta 2004 skrajšala roke dokončanja omenjenega kraka z leta 2013 na 2008. Tako je trenutno od skupno 85 kilometrov v gradnji 68 kilometrov avtoceste.
Predvidoma decembra bo končana gradnja odseka od Maribora do Lenarta, vendar za zdaj še ni
sprejeta odločitev o tem, ali bo ta odsek takrat že odprt za promet ali bo začasno do odprtja
večjega dela pomurske avtoceste uporabljen kot parkirišče za tovorna vozila. Konec letošnjega leta
ali spomladi naj bi v uporabo predali 4,6 kilometra dolg odsek Lendava – Pince in tri kilometre
dolg odsek od razcepa Dolga vas do mejnega prehoda. Preostali del pomurske štiripasovne avtoceste
bo prometu predan do konca prihodnjega leta, že pred tem pa naj bi avgusta končali gradnjo odseka
med Beltinci in Lendavo (17,4 kilometra) ter prvo fazo odseka med Lendavo in Pincami (9,1
kilometra).
Gradbena dela na pomurskem avtocestnem kraku potekajo v skladu s terminskimi načrti in sklepi vlade, ki je leta 2004 skrajšala roke dokončanja omenjenega kraka z leta 2013 na 2008. Tako je trenutno od skupno 85 kilometrov v gradnji 68 kilometrov avtoceste.