"Da bo potovanje z mestnimi avtobusi za vas še prijetnejše, smo se odločili, da omejimo zasedenost steklenih površin vozil z oglasi," je Mestna občina Ljubljana naznanila na svoje Facebook profilu. Ob tem pa so dodali, da so nedavno sprejeli usmeritev, da lahko steklene površine avtobusa zasedejo z oglasi do največ 60 odstotkov skupne steklene površine. Obstoječe oglase, ki trenutno še prekrivajo večji delež od navedenega, bodo - tako občina - postopoma odstranjevali oziroma prilagajali v skladu z izteki posamičnih pogodbenih razmerij oglaševalcev.
Pritožb na račun slabe vidljivosti zaradi prelepljenih oken je bilo v zadnjih letih kar nekaj, a sta LPP in občina oglaševalcem doslej dala povsem proste roke. Za oglaševanje je namreč skrbel zunanji izvajalec. Koliko je treba plačati za oglas na LPP leta 2015, ko smo temo obravnavali na Žurnalu24, niti niso vedeli. So pa od leta 2010 do leta 2015 z njimi zaslužili vsega 3,3 milijona evrov.
"Koliko je treba plačati za oglas na LPP leta 2015, ko smo temo obravnavali na Žurnalu24 , niti niso vedeli. …