Zgodba o ukinitvi Direkcije RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo (DŽI), ki ima zdaj sedež v Mariboru, še ni končana. Sindikat DŽI je že večkrat opozoril, da bi morebitna ukinitev in priključitev k Slovenskim železnicam pomenila veliko izgubo za Maribor.
Je že odločeno?
Na večkratno povabilo sindikata, naj jih obišče v Mariboru, se je v torek zvečer le odzval Patrick Vlačič, minister za promet. “Želeli smo, da nas seznani z novim predlogom zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o železniškem prometu,” je pojasnil Janez Flac, predsednik sindikata DŽI. Čeprav je minister na sestanku poudaril, da o organizacijski strukturi, v kateri naj bi bilo vključeno sedanje delo DŽI, še ni določeno, je že slišati, da naj se investicije ne bi več vodile v Mariboru.
Minister ni bil nič kaj konkreten. “Sestal sem se na njihovo željo. Poslušal sem njihove pripombe in predloge. Videli bomo, ali lahko v tem zakonodajnem postopku še kaj optimiramo,” je pojasnil.
O usodi nič konkretnega
DŽI. Na sestanku z Vlačičem nič konkretnega. Zaposleni še vedno v negotovosti za svoja delovna mesta.