Boleče. "Osebna zobozdravnica me je z napotnico nujno napotila na stomatološko kliniko. Tam me je zobozdravnica, ne da bi me pregledala, odslovila s sporočilom osebni zobozdravnici, da sem brez bolečin in oteklin, čeprav je bila bolečina zelo huda," razlaga bralka (ime je znano uredništvu). "Zobozdravnica je torej brez pregleda ali pogovora z mano določila intenziteto bolečine."
Ponovna ocena nujnosti
"Paciente z napotnico nujno vedno pregledamo isti dan, kar je bilo pravilno narejeno tudi pri tej pacientki. Specialist zdravljenje izvede, kadar presodi, da je takojšnje zdravljenje nujno, ker lahko ogroža življenje. Ponovno oceni stopnjo nujnosti in glede na ocenjeno stopnjo izvede takojšnje zdravljenje ali pa pacienta uvrsti v čakalno vrsto za zdravljenje," odgovarjajo na Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Ljubljana. Pacientko, ki je na stomatološko kliniko prišla v začetku marca, so naročili za 14. april.
"Napotnica nujno pomeni, da mora biti pacient pregledan v 24 urah; če so na stomatološki kliniki opravili slikanje in triažni pregled, to zadošča," pojasnjuje zastopnica pacientovih pravic v Ljubljani Mojca Mahkota. "Zdravnik ima pravico, da še enkrat preveri in presodi, ali gre res za nujni primer pacienta," pa dodaja Avgust Rebič, zastopnik pacientovih pravic iz Kranja.
Seveda, po tvoje so "mentalno bolani" drugoaazredni kader in te naj bodo deležni drugorazrednega obravnavanja, če ne kar likvidacije (po …
Samodejno? Si ravnokar diskreditiral delo novinarke, ki je preverila informacije predno je objavila članek? Kdo ti daje pravico, da bolnika …
Kako lahko medicinska sestra brez pregleda oceni ali gre za bolečino in kakšne stopnje in povozi izbranega zobozdravnika, ki je …