"Preti nam nevarnost, da bodo programi, predvsem Televizije Slovenija, postali marginalni. Na samo na področju športa, govorim na splošno," je v pogovoru za časnik Večer dejal Igor Kadunc, novi direktor RTV Slovenija.
"/Pro plus/ … s svojo organiziranostjo in denarjem, ki so ga sposobni pridobiti z oglaševanjem, kupujejo odlične filme, postavili so zelo dober informativni program. In z zdajšnjim prehodom iz zraka v kabel so dodatno pridobili 30 milijonov evrov, kar pomeni, da njihov budžet danes znaša 80 milijonov evrov. To je pa več, kolikor znašajo prihodki Televizije Slovenija. Sedaj si lahko iz tega udobnega oligopolnega, celo že monopolnega položaja privoščijo ljudi, za katere ocenjujejo, da so najboljši, jih preplačajo, in kupujejo vsebine, ki jih lahko uspešneje tržijo," pravi Kadunc, ki meni, da je na področju športa bitka s Pro plusom že izgubljena.
Želi si Gorskega zdravnika
"Če bo Pro plus ta dodatni denar, ki ga je na tako eleganten način pridobil, vlagal v to področje, je bitka izgubljena. Tako kot smo jo že na začetku izgubili na področju hollywoodskih filmov. Upam tudi, da ne bodo pri konkurenci vzpostavili še kakšnega tematskega programa. Smo pa še vedno konkurenčni pri igranem, jutranjem in popoldanskem programu ter pri otroških in mladinskih oddajah. Računam tudi na to, da se bo v našem programu znašla tudi kakšna serija, kakršna je Gorski zdravnik," je povedal za Večer.
Ljudje bi sprejeli zvišanje RTV prispevka
"Mi sedaj potrebujemo podporo družbe. Mi naših programov ne moremo zaračunati kabelskim operaterjem," je potarnal v pogovoru in kot kaže pozabil, da Pro plus manj kot štiri evre zaračunava kabelskim in IP-operaterjem za okrog 600 tisoč naročnikov, medtem ko trikrat višji RTV-prispevek plačujejo vsi odjemalci električne energije. Prihodki od oglasov so le desetina proračuna RTV Slovenija, več kot tri četrtine pa prinese RTV-prispevek. Kadunc meni, da bi ljudje sprejeli zvišanje prispevka, če bi jim ga le prav predstavili.
"Če ljudem povemo, da ni nujno, da jim bodo zasebne medijske hiše ponudile vse tisto, kar si sami želijo, oziroma če jih prepričamo o tem, da jim bomo mi ponudili tisto, česar zasebniki nimajo, ne bi smelo biti težav. Državljani se verjetno v tem primeru ne bi pritoževali, če bi se prispevek dvignil za pol evra ali največ za en evro. Boljši časi se vendarle vračajo. Ljudem moramo povedati, kaj je naše poslanstvo, a tega ne smemo početi z oglaševalskimi akcijami, temveč z dobrimi programi," je prepričan Kadunc, ki razmišlja tudi o ukinitvi določenih oddaj in če bo treba tudi o odpuščanju, ki pa je "zelo zoprna zadeva".
dezurni@zurnal24.si
če ti mojster, ki si nov šef tole bereš, ti predlagam sledeče : rtv ukini in naredi dve firmi, eno …
In in mi te nabijemo na k...,kaj praviš na to?
Po čem sklepa, da bi ljudje sprejeli zvišanje prispevka?