Nova cesta med Dolgim mostom in Brdom bo zgrajena do konca meseca

Foto: Saša Despot podvoz Foto: Saša Despot podvoz
Že konec oktobra naj bi zaključili gradbena dela za novo cesto od Dolgega mosta do Brda. Po njej naj bi se peljalo med 10 in 15 tisoč voznikov na dan.
Oglej si celoten članek

Čeprav bodo gradbena dela končana že konec meseca, ni nujno, da bo promet stekel že takrat. "Nato sledi vloga za izvedbo tehničnega pregleda na Ministrstvu za okolje in prostor ter izdaja uporabnega dovoljenja," so pojasnili na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana (MOL). 

Zgrajeno precej pred rokom

Kot kaže, bo gradnja zaključena precej pred rokom. Skoraj šest milijonov evrov vredno javno naročilo je namreč MOL oddala sredi junija lani, za izvedbo del pa sta bili predvideni dve leti časa, za eno od štirih faz pa takrat še niso imeli gradbenega dovoljenja. Novo cesto so gradili Železniško gradbeno podjetje, Javna razsvetljava in CGP. Zgraditi so morali nov podvoz pod železnico ter nov most čez Gradaščico. 

Foto: Saša Despot podvoz

Na mestni občini pričakujejo, da se bo po novi povezovalni cesti peljalo od 10 do 15 tisoč vozil na dan. "Največje zmanjšanje prometnih obremenitev je pričakovati na delu Ceste Dolomitskega odreda in Viške ceste čez nivojski prehod z železnico ter posledično na delu Tržaške ceste," ocenjujejo, 750 metrov dolga nova povezava pa bo "predvidoma vplivala na cestno mrežo od okvirno Ceste na ključ na zahodu do Gregorinove ulice in Šestove/Jadranske ulice na vzhodu ter od Tržaške ceste na jugu do Večne poti na severu". 

Zakaj niso raje zgradili krožišča?

Prebivalci, ki se vozijo po Cesti Dolomitskega odreda so se sicer pritoževali nad dolgim čakanjem na semaforju v križišču, ki so ga odprli že pred časom. Sprašujejo se, zakaj niso raje zgradili krožišča. Na  MOL opozarjajo, da je ključno križišče, na katerega se navezuje nova povezovalna cesta klasično križišče na Tržaški cesti, kjer je priključek na avtocesto, ureditev povezovalne cesta pa je odvisna od dogajanja na tem križišču. "Predvidene ureditve križišč omogočajo prioriteten potek glavnega prometnega toka po povezovalni cesti, medtem ko bosta Cesta na Vrhovce in Cesta Dolomitskega odreda predvidoma manj obremenjeni in sta glede na povezovalno cesto s prometnega vidika manj pomembni," pojasnjujejo na MOL. Dodajajo, da bi se s krožiščem sicer povečala pretočnost na Cesti Dolomitskega odreda in Cesti na Vrhovce, a bi se zmanjšala pretočnost na povezovalni cesti, poleg tega bi imeli dve krožišči na dobrih sto metrih. Potrebni bi bili krožišči premera med 40 in 50 metri, zato bi bilo treba razlastiti še več lastnikov, kot so jih morali za gradnjo križišč, poleg tega pa so na že zgrajenem delu ceste, ki bo vodila od avtocestnega priključka Ljubljana Zahod do priključka Ljubljana Brdo že urejena klasična križišča. 

Takšno je bilo križišče pred gradnjo, pogled z avtocestnega priključka. 

 

Naloga za projekt Povezovalne ceste je bila sicer izdelana v letih 2008/2009. 

janez.zalaznik@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 12:37 9. Oktober 2016.

    Skrajni čas, to pa tako dolgo pacajo, da jim bo brada zrasla.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.