"Več strank in posameznikov se je na nas obrnilo z obvestilom, da so prejeli telefonski klic iz neznane telefonske številke. Klicatelj se je predstavil kot uslužbenec NLB in od kličočega zahteval posredovanje številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice," so sporočili iz NLB.
V banki poudarjajo, da tovrstnih podatkov nikoli ne pridobivajo prek telefona. "Vse stranke zato opozarjamo na skrajno previdnost, saj gre za tehniko socialnega inženiringa, s katero želi nepooblaščena oseba pridobiti podatke, z njimi pa bi lahko izvedla nepooblaščene transakcije," pravijo.
Kaj, če vas pokličejo?
V primeru, da posameznik prejme tak klic, naj podatkov ne posreduje. Dogodek naj prijavi najbližji policijski postaji.
V primeru, da je stranka že posredovala svoje podatke, naj takoj prekliče oziroma blokira plačilne in kreditne kartice.
Plačilne kartice lahko stranke za uporabo zaklenejo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin, ali pa to uredijo v katerikoli Poslovalnici NLB ter v Kontaktnem centru na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.
Skrita številka je skrita samo klicatelju , Če zahtevate mesečni izpis klicev , jo boste dobili !