Že smo poročali, da je vplivnica, fitnes trenerka in podjetnica Petra Parovel z vzpostavitvijo pop-up trgovine na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani povzročila pravcato norijo. Čeprav je bila glede na njene prejšnje dogodke s pop-up trgovinami gneča pričakovana, pa vendarle preseneča podatek, da je tudi drugi dan odprtja trgovine (ta bo skupno odprta tri dni), v Ljubljani podobno dolga vrsta čakajočih, kot je bila včeraj.
Ni kaj, zanimanje za oblačila in druge artikle blagovne znamke SWY Brand (ne, ne gre zgolj za pajkice), ki so namenjene v prvi vrsti športnemu udejstvovanju, je pač trenutno v Sloveniji zelo veliko. Več kot očitno gre za eno najbolj priljubljenih znamk na slovenskem tržišču. Kako zelo velika vrsta se je danes dopoldne vila na Gospodarskem razstavišču, pa si lahko ogledate v spodnji fotogaleriji. Naša novinarka na terenu poroča, da gre za vrsto, daljšo od 500 metrov.
SWY Brand poleg oblačil za šport in rekreacijo ponuja tudi prehranska dopolnila, zdravo prehrano in športne pripomočke.
Mnogi se sprašujejo, zakaj (večinoma) mladi, med katerimi se najde tudi nekaj fantov, stojijo v dolgi vrsti, če pa so artikli dostopni v spletni trgovini. A skrivnost pop-up trgovine na Gospodarskem razstavišču v dvorani Jurček se skriva v tem, da tam kupcem ponujajo velike popuste, na zadnje kose tudi do 50 odstotkov. Poleg tega pred vstopom delijo letake, kjer dobite 15 odstotkov popusta na vse neznižane izdelke, pri nekaterih artiklih pa ponujajo celo akcijo 1+1.
Parovel je po lanskem navalu na trgovino v BTC-ju pred letošnjim tridnevnim dogodkom napovedala, da so se dobro pripravili po lanski izkušnji, a zdi se, da je tudi ta lokacija premajhna za vse obiskovalke. Na Instagramu je napisala, da so se na dogodek z ekipo, ki sicer obsega že 17 ljudi, pripravljali več kot mesec dni.
dezurni@styria-media.si
Adijoooo pamet
Ah dejte no, ko se za ajfoune v vrsti stoji, je pa ok. Punca je uspela in mi je prav, …
Človeška neumnost ne pozna meja…