Po (uspešnem) poskusnem obdobju iz meseca novembra, ko je dvanajst NLB poslovalnic delalo po prilagojenem urniku, NLB spremenjen delovni čas uvaja za vse svoje poslovalnice po Sloveniji. Nov delovnik bo za poslovalnice začel veljati s 3. februarjem.
Poskusni delovni so po njihovih besedah stranke sprejele dobro. "Opažamo, da so poslovalnice zelo obiskane tik pred vmesno prekinitvijo in nemudoma po njej. Številne stranke namreč na banko 'skočijo' med svojim odmorom za malico, zaradi česar smo sklenili to prekinitev skrajšati. Poleg tega so stranke izrazile tudi željo, da bi bile poslovalnice vsaj en dan v tednu odprte dlje. Stopili smo jim naproti, tako da bodo številne poslovalnice po novem ob sredah odprte do 18. ure," razloge za spremembo navajajo v NLB. "Delovni čas večine NLB poslovalnic bo po novem daljši in priložnosti, da stranke poiščejo nasvet naših bančnih strokovnjakov, bo odslej več," dodajajo.
Prekinitev odslej le eno uro
Večina NLB poslovalnic (z nekaj izjemami) je bila doslej strankam dostopnih šest ur in pol, z vmesno dvo- ali dvoinpolurno prekinitvijo, ko je bila banka zaprta. Ta prekinitev bo po novem trajala vsega eno uro, v nekaterih poslovalnicah, med drugimi tudi v NLB Poslovalnici Maribor, pa je sploh ne bo. "Zaradi tega se bo sicer nekoliko prilagodil poslovni čas poslovalnic, a naši bančni strokovnjaki bodo po novem strankam z nasvetom in pomočjo vsak dan na voljo najmanj pol ure dlje, v Poslovalnici Maribor pa celo uro in pol," pojasnjujejo.
Nov delovni čas večine NLB poslovalnic bo torej takšen:
PON, TOR, ČET | 8.00 | 13.00 | 14.00 | 16.00 |
SRE | 10.00 | 13.00 | 14.00 | 18.00 |
PET | 8.00 | 15.00 | / | / |
Nov delovni čas poslovalnic z neprekinjenim delovnim časom (Trg republike Ljubljana, Koper, Domžale, Seidlova in Maribor) pa bo:
PON-PET | 9.00 | 17.00 |
"Klic v sili"
V NLB sicer izpostavljajo, da imajo poslovalnico, ki ima vedno odprta vrata, to je Kontaktni center NLB. Ta je še posebej koristen v času počitnic, sploh v tujini, ko je vedno na voljo kot "klic v sili", ko obisk poslovalnice ni mogoč.
Nasvet bančnega strokovnjaka ali pomoč pri opravljanju osnovnih bančnih opravil lahko stranke 24 ur na dan vse dni v letu poiščejo tudi prek (spletnega) klepeta, videoklica, kontaktnega centra na telefonski številki, ali preko elektronske pošte. "S Teledomom in identifikacijo prek videoklica lahko na daljavo opravijo večino storitev," pravijo.
dezurni@zurnal24.si
Na lep način se bodo znebili nezaželjenih vozačev ( od daleč)..to je prakticira prva Pošta, kot deljen šiht....