Nič več oglasov za otroke

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Enajst podjetij iz sektorja proizvodnje brezalkoholnih pijač je danes podpisalo listino o zavezah industrije pijač.
Oglej si celoten članek

Podjetja odslej izdelkov iz kategorije brezalkoholnih pijač ne bodo več oglaševala otrokom, mlajšim od 12 let, prav tako se bodo odgovorno obnašala v šolah in upoštevala njihov nekomercialni značaj.

Zavezali so se tudi, da bodo potrošnik jasno informirali o energijski vrednosti na prednji strani embalaže na lastnih blagovnih znamkah. 

Podpisniki zavez so podjetja Coca-Cola HBC Slovenija, Costella, Dana, Droga Kolinska, Fructal, Nektar Natura, Pivovarna Laško, Pivovarna Union, Radenska, Vipi in Vital Mestinje. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.