"Sem poslovni uporabnik Simobila in pri plačevanju položnic nisem bil pozoren na datum valute. Vseeno pa vedno plačam najkasneje cca. 10 dni po valuti," nas je razburjeno obvestil bralec, ki nas je pozval, naj raziščemo Simobilovo zaračunavanje opominov.
Pojasnil nam je, da mu že dva meseca zapored po kakšnem tednu dni po zapadlosti računa pošiljajo opomin, v katerem mu zaračunajo dodatnih pet evrov.
Kontaktiral je Simobil in jih opozoril, da na njihovi spletni strani piše, da opominov ne zaračunavajo. Poučili so ga, da to velja samo za fizične uporabnike, ne pa tudi za poslovne.
Da pa bodo, če slučajno piše dvoumno, popravili. "Nikakor ne piše dvoumno, ampak popolnoma jasno: "Stroška opomina ne zaračunavamo". To piše na Simobilovi internetni strani na zavihku poslovni uporabniki," je bil razočaran in zaračunavanje označil za "popolni nateg".
Simobil: Opominov ne zaračunavamo
Na Simobilu so nam pojasnili, da gre najverjetneje za zmedo pri terminih. "Razlikovati je namreč treba med opominom, ki je namenjen rezidenčnim strankam, in obvestilom o neplačanih obveznostih, ki je namenjeno poslovnim uporabnikom. Rezidenčnim uporabnikom opomina ne zaračunavamo," so pojasnili. Zato pa zaračunavajo stroške obvestila o neplačanih obveznostih, ki jih imajo poslovni naročniki. Ti znašajo pet evrov plus davek na dodatno vrednost.
Bralec nam je poslal tudi kopijo svojega računa, na katerem jasno piše, da gre za "stroške obvestila o neplačanih računih" in ne za opomin. Vzroka za razburjenje tako ni bilo, saj je na spletni strani Simobila jasno razloženo, kaj je obvestilo o neplačanih obveznostih in koliko znašajo. (Glej slike.)
odklop številke simobil: odklop odhodnih klicev20€, odklop dohodnih klicev20€, odklop odhodnih+dohodnih klicev30€, dokončni izklop številke in umik simobila od pogodbe …
ravno zarad tega imam jaz na kartico in lahko pokličem kadar hočem in pošiljam sporočila kadar hočem...naročnine nikoli več!
simobil - BOB je šele podn. Nisem dobil računa, nato pa začasni izklop in strošek 15eur ker račun ki ga …