Okvara. Metka Košir iz Tržiča je že od julija neuspešno pozivala pooblaščene serviserje k popravilu hidroforja. Premik je dosegla šele v četrtek, ko smo na Žurnalu začeli preverjati informacije.
Niso želeli priti
“V Merkurju smo kupili hidrofor znamke Al-ko za poganjanje vode po hiši. Po okvari sem poklicala v trgovino, kjer so me napotili na pooblaščeni servis,” je opisala. Tu je naletela na oviro. Ko je klicala pooblaščene serviserje na Gorenjskem, niti eden ni želel priti na dom. “To me zelo moti,” je dejala v četrtek.
Niti da bi preverili
Poklicali smo pooblaščenega serviserja Janeza Hudobivnika z Rupe pri Kranju, ki se primera ni spomnil. “Na leto oskrbimo tudi tisoč strank,” je razložil, hkrati pa potrdil, da na teren ne hodijo – niti da bi preverili, za kakšno okvaro gre.
“Vse popravimo, vendar morajo stranke okvarjen aparat pripeljati k nam. Ne moremo s seboj tovoriti celotne delavnice,” se je branil. Predlog, naj aparat na servis prinese sama, se zdi Koširjevi nesmiseln.
“Sama ga ne znam odstraniti. Lahko bi tudi kaj poškodovala, pa mi ne bi priznali garancije,” je dejala. “Sprašujem se, za kaj so serviserji dejansko v takem primeru pooblaščeni. Naj pridejo na dom popravit. Imam tri leta garancije,” se je jezila.
Pomagal bo Merkur
“Okvarjeno napravo naj odmontira tisti, ki jo je namestil,” je svetoval Hudobivnik. Za namestitev naj bi po besedah Koširjeve poskrbel serviser iz Merkurja – kdo konkretno, se ni spomnila.
Pri Merkurju so o tem sicer podvomili, so pa ji bili – mimo ustaljenih praks – pripravljeni priskočiti na pomoč in brezplačno zamenjati črpalko za novo. To naj bi po zagotovilih Katje Kozina, predstavnice za stike z javnostmi, storili še včeraj popoldne.
Morda bi vendarle malo izobrazili svoje novinarje, da bi znali vprašati prodajalca, uvoznika in serviserja, če se potem striktno držijo …