Ne pričakujte, da bo nekdo pometal cesto pred vami

Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba Foto: Anže Petkovšek zimska služba
Slovenske ceste so pripravljene na zimo, tudi najbolj kritični odseki, zatrjujejo pristojne službe. Kaj pa vozniki?
Oglej si celoten članek

S 15. novembrom se na slovenskih cestah začenja zimska sezona.

Vodja sektorja za vzdrževanje cest na direkciji za ceste Ljiljana Herga je zagotovila, da je večina kritičnih odsekov na 6.000 kilometrov velikem omrežju glavnih inregionalnih cest že popravljena, nekaj popravil pa še poteka. Gre za ceste, ki so bile poškodovane zaradi žledoloma in poplav, je pojasnila.

Kot je pojasnila, je v njihovi zimski službi 1.120 delavcev koncesionarjev, ki imajo na voljo skupaj skoraj 1.500 plugov, posipalcev in druge mehanizacije. Kot opozarja, se na cestah se akcije zimske službe začnejo s preventivnim posipanjem, plužiti pa začnejo šele, ko je na cestišču tri do pet centimetrov snega.

Okoli 450 delavcev Darsa bo skrbelo za 606 kilometrov avtocest in hitrih cest, napoveduje Matej Malgaj z upravljalca slovenskega omrežja. Dela bodo izvajali z 270 vozili, zagotovljenih pa imajo nekaj več ko 40.000 ton posipnih materialov in okoli dva milijona litrov kloridov. Kot je povedal, mora biti v času močnega sneženja prevozen vsaj en vozni pas, v nobenem trenutku pa na cestišču ne sme biti več kot 10 centimetrov snega. Obhodni čas plužne skupine je do dve uri, na zahtevnejših odsekih pa do ene ure.

V zimskem času pogosto pride tudi do potrebe po izločanju tovornih vozil. Na avtocestnih počivališčih je zagotovljenih 1200 mest za tovorna vozila. Ker Slovenijo vsak dan prevozi več kot 5000 tovornih vozil, pa bo Dars po zapolnitvi počivališč izločanje nadaljeval na odstavnih pasovih.

V zvezi z izločanjem vozil je sicer Slovenija s sosednjimi državami letos podpisala memorandum, ki države v takšnih primerih zavezuje k upoštevanju določenih protokolov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.