Nastavitev ključnih besed: tipi ujemanja

Pri izdelavi tekstovnih oglasov lahko nastavite različne tipe ujemanja za iskane ključne besede.
Oglej si celoten članek

Tipi ujemanja, ki jih lahko nastavite za ključne besede so:

        Široko ujemanje

        Frazno ujemanje

        Natančno ujemanje

Izbira tipa ujemanja ključnih besed je pomebni dejavnik pri izdelavi oglaševalske kampanje na klik, saj vpliva na oceno kakovosti oglasa (QS), ceno na klik (PPC) in v končni fazi tudi na uspešnost oglaševalske kampanje. Vsak tip ujemanja ima svoje prednosti in slabosti in se uparblja pri različnih oglaševalskih scenarijih.

Široko ujemanje je pomemben tip ujemanja zaradi tega ker je privzeta nastavitev v AdWords sistemu in zaradi tega, ker ta tip ciljanja doseže zelo široko publiko. Pri širokem ujemanju se bo vaš oglas prikazal vsakič, ko bo uporabnik vnesel poizvedbo, ki vsebuje katerokoli besedo iz ciljane fraze. Če naprimer uporabit široko ujeamanje pri ključni besedi »zdrava prehrana«, se bo vaš oglas prikazal takrat ko bo uporabnik v iskalnik vnesel »zdrava prehrana«, »pestra prehrana« in »zdrava narava«. Ker tovrstno ujemanje deluje na vsako besedo v frazi posebej in tudi skupaj, se lahko oglas prikazuje tudi za nekoga, ki bo vnesel manj relevantne poivedbe v iskalnik. V izogib temu, si lahko pomagate z negativnimi ključnimi besedami (primer »zdrava narava«).

Frazno ujemanje ponuja nekaj več vsestranskosti širokeg ujemanja, hkrati pa zagotavlja večji nivo nadzora nad prikazi oglasa. Oglas se bo prikazal samo takrat, ko uporabnik vnese ključne besede v točno takem zaporedju, kot ste ga vnesli v kampanjo. Na primer, če so ključne besede oz. ključna fraza »gumijasti škornji«, se bo oglas prikazal takrat, ko bo uporabnik vnesel »gumijasti škornji«, »gumijasti škornji s popustom« ali »poceni gumijasti škornji«. Oglas se ne bo prikazal kadar bo uporabnik vnesel »gumijasti čevlji«, »gumijasti veliki škornji« ali veliki škornji«. Frazno ujemanje dopušča nekaj fleksibilnosti s tem, ko omogoča uporabniku vnesti tekst okoli poizvedbe, hkrat pa veliko prometa pri tem tipu ujemanja tudi izgubite.

Preverite program izobraževanja!
Natančno ujemanje je najbolj specifičen tip ujemanja za ključne besede. Pri tem tipu ujemanja se bo uporabnikom prikazal oglas samo takrat, ko bodo vnesli samo ključno besedo ali frazo, ki jo ciljate z oglaševanjem. Naprimer, za ključno besedo oz. ključno frazo »poučevanje angleščine«, se bo oglas prikazal samo takrat, ko bo uporabnik vnesel »poučevanje angleščine« in ne v primeru da uporabnik vnese »poučevanje«, »poceni poučevanje angleščine«. Uporabniki, ki kliknejo na vaš oglas, kadar vnesejo ključno besedo ali frazo, ki je nastaljena na natančno ujemanje, se običajno bolj zanimajo za vaš izdelek ali storitev. Tak tip ciljanja pa oklesti število prikazovanja vaših oglasov zaradi visokih omejitev.


Na žalost ne obstaja niz ujemanj ključnih besed/fraz, ki bi bile primerne za vse situacije oz oglaševalske tipe. Idealen tip ujemanja bi moral zagotovo omogočiti kombinacijo:

•       Fleksibilnosti širokega ujemanja

•       Kontroliran domet fraznega ujemanja

•       Visok nivo specifičnosti, ki ga ponuja natančno ujemanje.

Ekipa PovečajObisk.si v mesecu juniju prireja praktično izobraževanje na katerem boste izvedeli Kako z Google Adwords oglaševanjem povečati prodajo in si povrniti investicijo. Več o izobraževanju lahko preberete tukaj.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.