Prioritete. Nesprejemljivo je, pravijo na direkciji za ceste, da so namenska sredstva, zbrana za vlaganje v ceste, povsem preusmerjena na železnice. Nesprejemljivo s stališča nenamenske porabe in naravnost nezaslišano, dodajam jaz, če pomislimo na stanje slovenskega železniškega omrežja. Mimogrede: gradbeno dovoljenje za famozni drugi tir med Koprom in Divačo naj bi na primer po zdaj že davnih napovedih predprejšnjega predsednika vlade Boruta Pahorja imeli aprila 2011. Še vedno ga nimamo, v igri pa naj bi bila druga polovica letošnjega leta. Medtem je prejšnji minister Zvone Černač že napovedal, da utegne priti do temeljite presoje ustreznosti projekta, saj ekonomsko ni upravičen. Če projektov ne speljemo v obdobju debelih krav, lahko o njih zdaj le sanjamo. In se vozimo po luknjastih cestah. Še sreča, da imamo vsaj javni prevoz na visoki ravni! Aja, tudi ne ...
Namesto v avto na vlak! Aja, ne ...
Finančna situacija je takšna, da nam ne bi pomagali niti tisti milijoni, ki so kdaj odtekli.
Kako pa naj bo stanje v železniški infrastrukturi sploh kdaj boljše, če pa cestni lobi ves čas minira vlaganje denarja …