Obala. Veseli december je v polnem teku, v trgovinah se je promet v teh predprazničnih dneh že močno povečal. V koprski trgovini Jysk, ki na tem območju obratuje prvo leto, opažajo kar 40-odstotno povečanje prodaje. “Menim, da je to ravno na račun daril, ki jih pri nas iščejo kupci,” pravi Miša Sarajlija, vodja področne enote. S krizo za zdaj nimajo težav, najbolje pa se trenutno prodajajo prešite odeje.
Podobno je tudi v koprski parfumeriji Limoni, ki deluje v Planetu Tuš; prodaja je zrasla že za približno 30 odstotkov, pravi naval kupcev pa pričakujejo v prihodnjih dneh. “Krize za zdaj ne čutimo, najbrž zato, ker smo se pripravili na vsak žep. Tako so na voljo darila od deset pa vse do sto evrov,” je povedala poslovodja Barbara Husu. Skoraj polovica vseh njihovih kupcev je Hrvatov in Italijanov.
Športna manj zanimiva
Povečanje prodaje v predprazničnem obdobju opažajo tudi v športni trgovini Hervis – prodaja je večja za 30 odstotkov, a ne na račun daril. “Ljudje pri nas ne iščejo daril. Mislim, da je povečanje prodaje posledica prihajajoče smučarske sezone. Ne nazadnje se ta trend boljše prodaje praviloma nadaljuje tudi januarja, ko so prazniki že mimo,” je pojasnila Mojca Dulai, vodja trgovine. Opaža pa, da so kupci v zadnjih dveh letih od nastopa krize veliko bolj preudarni in kupujejo zelo sistematično.
Nakupovalna mrzlica je tu
Iz ponedeljkove tiskane izdaje primorskega Žurnala24: Praznik. Za med gredo prešite odeje. Polovica kupcev iz Hrvaške in Italije.