“Če gre za linije, za katere tudi občina ocenjuje, da so nujne za zagotavljanje minimalne dostopnosti prebivalcem posameznih krajev in zaselkov, uredba, ki ureja to področje, omogoča, da si te linije sofinancirajo sami,” so ocenili na prometnem ministrstvu.
Izolski župan Igor Kolenc je ministrstvo namreč pozval, naj pojasni odločitev, s katero so bile v začetku meseca ukinjene posamezne linije v javnem prometu, ki povezuje Izolo z zaledjem. Ukinjene so bile tudi nekatere vožnje, ki so območje povezovale z regijsko bolnišnico.
Župan odgovora ministrstva ni dočakal; odgovor vlade smo pridobili v Žurnalu24: k odločitvi ukinitve avtobusnih povezav je pripomoglo pomanjkanje denarja.
“Ker so sredstva za to omejena, nekatere vožnje pa nerentabilne, menimo, da bi bilo nesprejemljivo, če bi na posameznih vožnjah avtobusi vozili prazni,” so razložili.
Kako tolmačiti zakonodajo
Primestne avtobusne linije sicer ureja država; občine nanje nimajo vpliva.
Na očitek, da na ministrstvu pravzaprav ne poznajo zakonodaje, ki ureja to področje, saj občina ne more subvencionirati že obstoječih linij, pa so zapisali, da formalnopravno to sicer drži.
Če pa bi ukinjeno linijo postavili na novo, bi jo občina lahko sofinancirala, “ker bi bila nova,” so pojasnili.
Zdaj so si premislili
Ob zaključku članka pa smo z ministrstva prejeli obvestilo, da je avtoprevoznik Veolia razmere znova proučil in da bodo ukinjene linije javnega prevoza predvidoma od petka znova vzpostavljene.
Seveda sedaj se spet dobrika pred volitvami; nič ne bo Vlačič in Pahor oba sta politično mrtva. Vlačič ne pozabi …
na obali ga vsi komaj čakajo, da se vrne :-)
G. Muzičar od ministra še zdaj ni pojasnil, zakaj je rumena luč na semaforju, če ti kasirajo 200€, če pelješ …