Ministrstvo za delo je pripravilo kompromisni predlog glede evidentiranja delovnega časa. Iz internega dokumenta ministrstva za delo je razvidno, da predlog posega v tri člene zakona in prinaša štiri spremembe, poroča Radio Slovenija.
Predlog predvideva, da po novem evidence ne bi bilo treba voditi za poslovodne osebe in prokuriste, ki opravljajo delo na podlagi pogodbe civilnega prava in niso zaposleni v podjetju. Zaposleni poslovodje in prokuristi bi evidenco morali voditi. Kaj bi morali vpisovati, bi bilo odvisno od tega, ali si delovni čas lahko razporejajo sami. Enako naj bi veljalo za športnike.
Ministrstvo predlaga, da ne bi več bilo treba evidentirati izrabe in obsega odmora, podatke o dodatkih in seštevke ur pa bi vpisovali zgolj enkrat mesečno, je razvidno iz dokumenta, ki ga je pridobil Radio Slovenija.
V predlogu je zapisano tudi, da bi delodajalec delavcu lahko podatke o evidencah delovnega časa, ki se nanašajo nanj, z delavčevim soglasjem poslal na delavčev zasebni elektronski naslov. Po novem tudi terenskim delavcem ne bi bilo treba s seboj nositi evidenčnega lista.
Delovna skupina naj bi o predlogu ministrstva razpravljala v drugi polovici tega meseca, naslednji mesec pa naj bi to obravnaval Ekonomsko socialni svet.
Štiri leta se bodo ukvarjali s štempljanjem. Ves mandat.